مرجع مقالات رسمی طراحی سایت

ساخت وبلاگ

معرفی 
asp محتوای یک فایل ASP دربرگیرنده مواقعی نظیر Text, ، تگ ها و اسکریپت HTML می باشد که این اسکریپت ها بر روی سرور اجرا می شوند . 

طراحی سایت در مشهد

مواقعی 
که پیشین از فعالیت با asp بایستی بدانید : 


این مورد ها شامل دانستن HTML/Xhtml و زبانهای اسکریپت نویسی مانند javascript , Vbscript می باشد . 

 

ASP 
چه میباشد ؟ 


ASP مخفف کلمه ها Active Server Page که از تکنولوژی های مایکروسافت به کارگیری کرده و زبان اسکریبپت نویسی هست که داخل IIS اجرا می شود . ، PWS ورژن ای کوچک تر البته کامل IIS می باشد .این سرویس در ویندوز ۹۵ به بعد از آن قرار داده گردیده می‌باشد . 

 

جهت اجرای IIS نیاز به داشتن ویندوز Nt 0 .4 و نسخه های پس از آن را دارید . 
جهت اجرای PWS نیاز به داشتن ویندوز ۹۵ به آن‌گاه می باشید . 
ChiliASP تکنولوژی هست که asp را سوای نیاز به سیستم دلیل های ویندوز اجرا می نماید . 
InstantASP تکنولوژی دیگری می‌باشد که ASP را سوای ویندوز اجرا می نماید . 

 


یک 
فایل ASP چه است ؟ 


این پوشه تماما مشابه یک فولدر HTML می‌باشد . 
محتوای این فولدر می تواند شامل Text,Html,XML,Script باشد . 
اسکریپت های داخل فولدر ASP در سرور اجرا می شوند . 
پسوند یک فایل ASP، .asp می باشد . 

 


تفاوت 
های asp,html : 


زمانیکه مرورگر یک فولدر Html را درخواست می کند سرور پوشه را بر می گرداند . 
زمانیکه مرورگر یک فایل ASP را درخواست می کند ، IIS درخواست را به موتور ASP داده و موتور ASP فولدر asp را به رخ خط به خط خوانده و اسکریپت ها را در فایل اجرا می کند در نهایت فایل asp با ورژن ی html را به مرورگر گشوده می گرداند . 

 


Asp 
چه کارهایی می تواند انجام دهد : 


به فیس پویا هر محتوای وبی را بیش تر ، تغییر‌و تحول یا این که دستکاری می کند . 
به پرس و جوهای کاربر یا داده های جان دار در فرم ها پاسخ دهد . 
به مقر داده یا داده ها دسترسی داشته و نتایج را به مرور گر باز می گرداند . 
صفحه های وب را سفارشی کرده تا برای یوزرها مفید باشد . 
مزیت استعمال از ASP به جای CGI,PERL آسانی و سرعت بالای آن به استدلال عدم استفاده از کلاس ها می باشد . 
دارا بودن امنیت ، چرا که کدهای ASP از روش مرورگر قابل مشاهده نیستند . 
برنامه نویسی با ASP می تواند ترافیک شبکه را نیز کاهش دهد . 

 


نصب 
ASP : 


در صورتی‌که IIS یا این که PWS را نصب کنید سیستم PC شما می تواند مثل اینترنت سرور عمل نماید این دو کامپوننت بدون‌پول می باشند . 

 

IIS 
(Inteet information server ) : IIS گروه ای سرویس های داخلی برای سرور می باشد که توسط مایکروسافت برای ویندوز پباده سازی گردیده می باشد . 
IIS در ویندوزهای XP,Vista,Windows 7 وجود داراست .همینطور برای ویندوز NT قابل به کار گیری می باشد . 

 

نصب 
PWS (PERSONAL WEB SERVER) : 


این سرویس برای ویندوزهای کهن نظیر ویندوز ۹۵و۹۸وNT وجود داراست . 
البته نصب آن سهل وآسان بوده و برای بسط و آزمایش برنامه های کاربردی وب ASP به کار گیری می شود . پیشنهاد می شود به دلایل امنیتی و کهن بودن از آن تنها برای فراگیری استفاده نمائید . 

 


ورژن 
های متعدد ویندوز به همپا نسخه ی IIS که پشتیبانی می کنند به شرح ذیل می باشند: 


Windows 7 (all editions) come with IIS 7 .5 
Windows 
Vista Business, Enterprise and Ultimate come with IIS 7 Windows 
Vista Home Premium comes with IIS 7 Windows 
Vista Home Edition does not support PWS or IIS Windows XP Professional comes with IIS 5 .1 
Windows 
XP Home Edition does not support IIS or PWS Windows 2000 Professional comes with IIS 5 .0 
Windows 
NT Professional comes with IIS 3 and also supports IIS 4 Windows 
NT Workstation supports PWS and IIS 3 Windows 
ME does not support PWS or IIS Windows 
98 comes with PWS Windows 
95 supports PWS 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 219 تاريخ : سه شنبه 31 ارديبهشت 1398 ساعت: 13:18


ارتقا 
سرعت تارنما با بهینه سازی تصاویر وب سایت یک عدد از رایج ترین دلایل کندی سرعت سایت ها با صرفه نبودن تصاویر درون آن ها میباشد . بخش اعظمی از دوستان خوب تفکر می نمایند فقط تصاویر کاغذ نخستین سایت حساس می‌باشند و با با صرفه سازی آن تصاویر، همه چیز حل می شود! در صورتی که اصلا اینطور نمی‌باشد . 

طراحی سایت در مشهد

خواسته از با صرفه سازی تصاویر، با صرفه سازی کل تصاویر اعم از بنرهای تبلیغاتی، آیکون های کانال های اجتماعی، تصاویر پست ها و همینطور تصاویر بک گراند وب سایت میباشد . 

تصاویر نیز در دو فرمت مرسوم PNG و JPEG درون وب سایت ها هستند . تصاویری که با فرمت PNG میباشند معمولا با کیفیت تر اند . ولی حجم آن ها نسبت به تصاویر JPEG بخش اعظم هست . در واقع تصاویری که فرمت JPEG دارند به فیس پیشرفض فشرده گردیده اند . البته با این هم اکنون گشوده نیز نیاز به فشرده سازی دارند . 

 

برای 
با صرفه سازی تصاویر می بایست چند سطح را طی کنید: 
مقدمه سایز تصویر قضیه نظرتان را مشخص و معلوم فرمائید . منظور این می باشد که سایز تصاویر بایستی طوری باشند که آن‌گاه از منتشر کردن آن ها در اینترنت وبسایت تان نیاز به کوچک یا این که تبارک کردنشان نباشد . این دستور منجر می شود گهگاه وقت ها حجم تصاویرتان بیهوده اکثر شود . برای مثال سایز تصویر شاخص برای پست های تارنما تان تماما معین می باشد . از این به آنگاه عملکرد نمائید در همان مقدار عکس های بعدی شاخص پست ها را ایجاد کنید . 

در تراز آن‌گاه باید حجم تصاویر را کاهش دهید . تا جایی که ممکن هست باید تصاویر تان را فشرده کنید . برای این عمل می توانید از فتوشاپ به کارگیری فرمائید . وقتی که می خواهید تصویرتان را ذخیره کنید کافی می باشد به جای گزینه Save as مورد Save For Web را بزنید تا پنجره پایین برای شما نمایان شود . 

 

تصویر سمت چت تصویر اصلی با حجم مهم هست و تصویر سمت راست چهره‌ای میباشد که حجم آن تحت آمده می‌باشد . شما از روش نوار لغزانی که در نصیب Quality می بینید می توانید حجم تصویرتان را تا جایی که ممکن هست زیر بیاورید . 
تنها به این توجه نمایید که به قدری کیفیت را پایین بیاورید که لطمه ای به کیفیت عکس وارد نشود! 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 210 تاريخ : دوشنبه 30 ارديبهشت 1398 ساعت: 16:34

این مطلب دربرگیرنده توضیحاتی در مورد یک عدد از دوستداشتنی ترین و پرقدرت ترین قابل انعطاف افزار های تولید و مدیریت پایگاه داده، یعنی نرم افزار کارکشته Microsoft SQL Server می باشد . 

Microsoft SQL Server یک بانک اطلاعاتی از دسته دیتابیس های رابطه ای یا این که Relational Database می باشد که به وسیله بوسیله شرکت Microsoft ارایه شده و وظیفه مهم آن ذخیره و بازیابی اطلاعات بر شالوده درخواست قابل انعطاف افزارهای دیگر میباشد . این نرم افزار دارنده ورژن های بسیار متنوع و متناسب با مخاطبان مختلف و محفظه های عمل متعدد ( از قابل انعطاف افزارهای کوچک که اطلاعات در خودرو لوکال خود ذخیره می کنند تا میلیون ها کاربر و ماشین که احتیاج به دستیابی به داده ها از روش کانال به طور هم زمان دارند .) 

طراحی سایت در مشهد

همان طور که نام این نرم افزار مشخص و معلوم می باشد از گویش های Query مثل T-SQL و ANSI SQL به کارگیری می نماید . 

تاریخچه 

کد های مبنا ای این نرم افزار مقدمه بوسیله شرکت Sybase SQL Server طراحی گردیده بود که ابعاد شرکت مایکروسافت امتیاز بدون نقص آن نرم افزار را خریداری نمود .هدف مایکروسافت ازخریداری این نرم افزار، ارتقاء دادن آن به سطح عظیم و در نهایت رقابت با دیتابیس های ارایه گردیده به وسیله شرکت های Oracle و IBM بود . با این هدف تیمی متشکل از کمپانی مایکروسافت، Sybase و Ashton-Tate تشکیل شد و او‌لین نسخه از این نرم افزار به اسم SQL Server 1 .0 برای سیستم ادله OS/2 در سال ۱۹۸۹ منتشر گردید . این نسخه در واقع مساوی نسخه پیشین آن یعنی Sybase SQL Server 3 .0 بود که برای سیستم برهان Unix به تکثیر درآمده بود . بعد از آن ها ورژن Microsoft SQL Server 4 .21 برای سیستم استدلال های NT و Windows NT 3 .1 منتشر شد که این امر موجب محبوبیت اکثر آن نزد کاربران ویندوز گردید . Microsoft SQL Server 6 .0 او‌لین ورژن این نرم افزار برای سیستم عامل های ویندوز NT بود که در ایجاد آن از هیچ یک از تکنولوژِی های Sybase به کار گیری نشد . 

آن گاه از انتشار Windows NT دو کمپانی مایکروسافت و Sybase از یکدیگر انقطاع شده و هر یک از آن ها به طراحی و همت برای به دست به دست آوردن بازار به وسیله نرم افزار خویش پرداخت . مایکروسافت همه حقوق پباده سازی و فروش نرم افزار Microsoft SQL Server را به صورت منحصر به نام خویش تصویب نمود و شرکت Sybase هم با تغییر تحول اسم نرم افزار خویش به Adaptive Server Enterprise برای جلوگیری از پیدایش اشتباه با نرم افزار مایکروسافت، به کارایی برای رقابت با آن پرداخت . 

در درحال حاضر حاضر با گذشت بیش از ۱۰ سال از انتشار نسخه های پیشین تولیدها Microsoft SQL Server (SQL server 2000)، پیشرفته های قابل ملاحظه ای برای افزایش سود وری این نرم افزار به وجود آمده می‌باشد . ابزارهای Client IDE و همینطور بسته های مکملی که یار ورژن SQL Server 2005 منتشر شوید مانند : ابزار ETL (SQL Server Integration Services و یا این که SSIS)، سرور گزارش گیری (Reporting Service)، ابزار OLAP و یا این که سرور استخراج داده ها (Data mining server) و یا این که سرویس های تحلیلی و چندین تکنولوژی پیغام دهی به استفاده کننده نمونه هایی از این تجهیزات ویژه می باشند . 

SQL 
Server 2005 
ورژن SQL Server 2005 با اسم کد Yukon در ماه اکتبر ۲۰۰۵ به عنوان نسخه گشترش یافته SQL Server 2000 منتشر شوید . این ورژن از نرم افزار پشتیبانی جامعی از داده های جور XML را دارا می باشد . ستون های XML با شماهای دسته XSD فعالیت می نماید . درخواست های داده های XML از طریق XQuery و Common language runtime (CLR) ارسال و پیگیری می شوند .این نسخه همچنین قابلیت و امکان های ویژه ای را به XQuery به نام XML DML طولانی تر نموده می‌باشد . این ورژن از این قابل انعطاف افزار همچنین یوزرها را توانا می سازد تا دیتابیس سرور خویش را زیر خدمت های وب به واسطه Tabular Data Stream (TDS) و با پروتکل SOAP قرار داده و استعمال نماید . هنگامی که اطلاعات دیتابیس در تراز وب قضیه به کارگیری قرار بگیرند، سود را به رخ XML مشاهده خواهید نمود . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 617 تاريخ : يکشنبه 29 ارديبهشت 1398 ساعت: 15:27

۳٫ 
رنگی را به عنوان رنگ پس مورد گزینش نمائید که در خوانا بودن کلمه ها شما مشکلی ایجاد نکند لایق ترین رنگ متن و پس زمینه، سیاه و سفید می باشد یعنی رنگ متن سیاه باشد و رنگ پس مسئله سفید . از نظر روانشناسی رنگ در ایجاد محتوا سئو و رئیس محتوا ، تعیین این وضعیت باعث بالا رفتن خوانایی و عشق و علاقه و عشق و علاقه کاربر به ادامه جتسجو و قرائت در وب وبسایت شما می گردد .به کار گیری از رنگ های متمایل به سپید نظیر خاکستری یا این که رنگ زرد رنگ که در پس مورد به وضوح چشم نمی شوند، میزان خوانایی را کاهش می دهد، برای همین توصیه می شود از رنگی استفاده نمائید که دارای قابلیت و امکان تلاوت را داشته باشد . 

طراحی سایت در مشهد

کاری 
که 
در این مورد نباید انجام اعطا کرد انتخاب 
رنگ 
فونت مشابه با رنگ پس زمینه گهگاه تایم ها شما می خواهید متنی را از روئت کرد یوزرها و مخاطبان اینترنت سایت خویش مخفی نگه دارید، برای همین رنگ آن را شبیه به رنگ پس مسئله خویش می نمایید . این مساله دارای تاثیر منفی در سئو اینترنت سایت شما و مدیریت محتوا دارد، چونکه نوشته شما غیر قابل مشاهده و اسپم تلقی می گردد و اینترنت سایت شما جریمه می شود . روش های اکثر و بهتری برای مخفی کردن رنگ متن وجود دارد، فارغ از اینکه نیاز باشد رنگ متن را تغییر تحول دگرگون سازی دهید . بهتر از پیشین از پباده سازی در خصوص نوشته های پنهان با مدیر وب سایت خویش مشورت فرمائید . اینها همان مشکلات سئو می باشد که برخی از اشخاصی که دراین حوزه عمل می کنند، انجام ارائه میکنند . 

۴٫ 
انتخاب رنگ متناسب با فرهنگ و تمدن فرهنگ وتمدن های مختلف، رنگ های مختلفی دارا هستند . در ایالات متحده و ایران، رنگ مشکی به تیتر رنگ عزا تلقی می شود البته در ژاپن این رنگ، سپید می باشد . رنگ قرمز رنگ به عنوان علاقه و خشونت تلقی می شود البته در هند به عنوان غرور و کبر و غرور و خلاقیت در نظر گرفته می شود و در چین، رنگ قرمز را رنگ خطر می دانند . کلیه این ها به نوعی روانشناسی رنگ می باشند . پیشین از گزینش رنگ به طبع به فرهنگ و تمدن و فرهنگ وتمدن خویش و رنگی که در آن معمول می باشد، دقت داشته باشید . 

کاری 
که 
نباید انجام دهید استعمال 
از 
تک رنگ برای طراحی اینترنت وب وب سایت خود به کار گیری از رنگ های مختلف علی الخصوص شاد، یک احساس زندگی به کاربران وب وب سایت شما تلقین می نماید . متاسفانه امروزه شاهد هستیم که بخش اعظم اینترنت سایت ها از رنگهای سیاه و سپید و خاکستری به کارگیری می نمایند که این باعث یک شم نامناسب در مخاطب می شود . این مساله سبب ساز می شود که استفاده کننده سریعا وب وبسایت شما را کنار گذاشتن کند . 

۵٫ 
اندازه فونت شما می بایست در کامپیوتر و تلفن همراه قابل خوانا باشد در صورتیکه اندازه فونت شما کمتر از ۱۰ یا این که ۱۲ پیکسل باشد، خوانایی آن را برای استفاده کننده خیلی رنج بار می نماید . شما با تعیین این میزان فونت باعث می شود که کاربر چشم خود را نزدیک صفحه نماید تا بتواند نوشته آن را بخواند . در واقع تعیین اندازه کوچک برای متن های وب وبسایت باعث ساز می شود که به کار گیری کننده آنگاه از مدتی خسته شود و اینترنت سایت شما را کنار گذاشتن کند . 

در صورتی نوشته شما از طرح گوشی قابل خوانا نباشد، وب سایت شما به وسیله گوگل جریمه خواهد شد . 

همینطور 
بخوانید 
: چه طور با گوگل دوست شوید؟ گزینش میزان 
فونت خیلی کوچک یا این که خیلی بلندمرتبه همان گونه که تعیین مقدار فونت کوچک سبب اذیت یوزرها می شود، تعیین میزان فونت خیلی بزرگ نیز تاثیر منفی بدی داراست . فونت های با مقدار گران قدر می بایست در عنوان ها یا این که این که داخل عکس ها به کارگیری شود . بیشترین میزان فونتی که باید به کارگیری کنید، اندازه ۲۰ پیکسل می باشد . تاثیر مقدار فونت در سئو این است که به کارگیری کننده چون نمی تواند وب وب سایت شما را بخواند سریعا آن را کنار گذاشتن کرده و که این در مدت ماندن استعمال کننده در وب وب سایت تاثیر منفی دارد . 

۶٫ 
برای زیباتر کردن فونت خویش از امرها CSS استفاده نمائید درصورتی که می خواهید رنگ و مقدار و حالت فونت خود را تغییر و تحول دهید، بایستی از امرها CSS به فعالیت گیری نمایید . امرها CSS برای تغییرات فونت خیلی عادی میباشد برای مثال برای تغییر‌و تحول دگرگون سازی رنگ تنها کافی می‌باشد مقدار color آن را تغییر دگرگون سازی دهید یا این که فرمت و مقدار آن نیز به راحتی و با تعدادی خط کد در قابل تغییر و دگرگون سازی می باشند . با تغییر و تحول شرایط فونتها شما می توانید قابلیت و امکان و قابلیت خوانایی اینترنت سایت خود را ارتقاء دهید . مهمترین نکته تاثیر رنگ در ساخت محتوا در سئو و مدیریت محتوا ، این میباشد که در صورتیکه گوگل تشخیص دهد نوشته شما به وسیله گوشی تلفن هم پا قابل خوانا نیست، درجه منفی به اینترنت وب سایت شما می دهد . 

ولی 
کاری 
که نباید در این قضیه انجام داد به کار گیری از فرمت کلاسیک سبب جراحت رساندن به اینترنت وبسایت شما می شود . تارنما های کهن هنوز از رنگ پس موضوع روشن و نوشته سیاه استعمال می کنند . این مسائل منجر ساز می شود که وب سایت شما بخش اعظم حالت اسپم به خویش بگیرد . 

همچنین 
بخوانید 
: چه جور به سئوکار رشته ای تبدیل گردید ؟ ۷٫ 
از تگ h1 و strong در سئو به فعالیت گیری فرمایید کارشناس ها سئو قیمت تگ h1 و strong را می دانند . شما مجاز می باشید که حداکثر در ورقه فقط یکبار از تگ h1 استفاه کنید . از این تگ بیشتر برای نشان دادن تیتر مهم به عمل گیری می نمایند و برای عنوان های تحت تیم از تگهای h2 تا h6 به کار گیری می نمایند . البته بعضی ها به جای به عمل گیری از تگ برای عنوان، فرمت و میزان نوشته تیتر را تغییر‌و تحول می دهند . 

همینطور 
بخوانید 
:این ۸ رویکرد در سئو منسوخ گردیده اند ! کاری که 
در این مورد نباید انجام بدهید از لحاظ سئو، اندازه و رنگ تاثیری در بیان تیتر ندارد .پس خوب تر هست که از تگ h به کارگیری فرمائید . 

۸٫ 
نوع خودکار قابل قبولی را انتخاب نمایید مدل خودکار های استانداردی در ایجاد محتوا سئو پباده سازی وب وب سایت وجود داراست که به فیس پیشفرض برای هر مرورگری توصیف شده اند اما گاهی وقت ها به خصوص در زبان فارسی، ما فونت پیش ذهنی نداریم . برای این که بتوانیم امکان خوانایی و زیبایی برگه اینترنت وبسایت خویش را ارتقاء دهیم، می بایست از فونت های منحصر به کارگیری کنیم . گونه قلم شما علاوه بر خوانا بودن بایستی متناسب با اینترنت سایت شما انتخاب گردد . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 219 تاريخ : شنبه 28 ارديبهشت 1398 ساعت: 13:39

جاوا 
اسکریپت یک لهجه نمونه سازی است؛ گویش جاوا اسکریپت، یک گویش نمونه سازی میباشد و در آن هر شیء، مثال ای از یک کلاس می‌باشد . به ابلاغ دیگر، در لهجه برنامه نویسی جاوا اسکریپت، اشیاء را می توانایی توصیف کرد و بر اساس اهداف، آن ها را توسعه بخشید . توسعه و گسترش سایت با به کارگیری از گویش جاوا اسکریپت، مضاعف سریع و انعطاف پذیر است؛ چون نیازی به تعریف اهداف خاص در کلاس های مختلف به چهره مستقل نیست . 

طراحی سایت در مشهد

دلیل 
چهارم: ابزارهای بخش اعظمی را در دسترس قرار می دهد؛ مرورگر، زبان جاوا اسکریپت را ترجمه می کند و تجهیزات زیادی را برای مشاهده و یا این که تغییر تحول کدهای جاوا اسکریپت به یوزرها می دهد . پنجره ای به اسم کنسول در اکثر مرورگرهای مدرن با فشردن کلید F12 گشوده می شود که کاربران می توانند با استفاده از تجهیزات آن به طور بی واسطه با جاوا اسکریپت کار کنند . 

درضمن طراحان وبسایت و توسعه دهندگان فن ای نیز ابزارهای رایگانی را برای کار با جاوا اسکریپت، در اختیار عموم نهاده اند . دو مورد از ابزارهای دارای اسم و رسم طراحی تارنما با به کارگیری از جاوا اسکریپت، Firebug و Web Developer می باشد که در واقع هیچ طراح سایت و دولوپری نمی باشد که فاقد این ابزارها باشند . 

با استعمال از ابزار فایرباگ، می توانید جاوا اسکریپت را بدون نیاز به ذخیره، آپلود، نسخه یا هر چیز دیگری آزمایش فرمایید و به این ترتیب در بازه صرفه جویی فرمایید . فایرباگ شامل یک کنسول، مشاهده DOM، ابزاری برای برهه زمانی بارگزاری صفحه ها و خیلی ویژگی های دیگر هست . 

ابزارWeb Developer نیز در جاوا اسکریپت زیاد کارآمد می باشد . Web Developer صرفا یک ابزار برای طراحی سایت نمی باشد بلکه باکس ابزاری هست که با به کار گیری از آن می توانید فولدر های CSS را به صورت realtime در برگه سناریو مشاهده کنید . ولی وب دولوپر فقط مختص جاوا اسکریپت نمی باشد ولی خصوصیت های خاصی را در هنگام فعالیت با جاوا اسکریپت به شما می دهد . 

انواع زدایی و تعمیر و رفع خطاهای جانور در سایت، با استعمال از این ابزار به راحتی انجام می شود و به این ترتیب هیچ خطایی از زیر چشمان شما رد نمی شود . 

استدلال 
پنجم: جاوا اسکریپ امکان پباده سازی شی گرا را دارد؛ جاوا اسکریپت زبانی است که از O .O .P یا این که Object Oriented Programming پشتیبانی می نماید و اصول طراحی شیء گرا را کاملا پشتیبانی می کند . اشیاء را به راحتی می بضاعت با به کارگیری از جاوا اسکریپت، تولید کرد . علاوه بر این، برای پباده سازی OOP نیز می بضاعت و توان از الگوهای خاصی استفاده کرد . استعمال از OPP در لهجه برنامه نویسی جاوا اسکریپت، یک دستور حتمی می باشد که ولی این زمینه به نفع پروژه های کوچک تر هم می‌باشد . 

عامل 
ششم: جاوا اسکریپت به راحتی قابل توسعه و گسترش میباشد (jQuery, Angular, Prototype, Dojo)؛ گویش برنامه نویسی جاوا اسکریپت، یک گویش برنامه نویسی پرسرعت و قدرتند برای پباده سازی تارنما و وب اپلیکیشن است؛ به این مضمون‌ که شما می توانید در پشت صحنه ی سایت، کارهای زیاد پیچیده ای را انجام دهید که در ظواهر وبسایت به هیچ عنوان پیدا نمی‌باشد . با به کار گیری از کتابخانه هایی که بوسیله گسترش دهندگان و برنامه نویسان متن گردیده است، دست کاری و تولید تغییرات در سایت و توسعه و گسترش ی آن عمل زیاد سادگی می باشد . 

برهان 
هفتم: AJAX؛ در قبل وب وبسایت ها یک محفظه ایستا بودند که هیچ حرکتی در آن ها وجود نداشت؛ تارنما هایی که پاره ای توسعه یافته بودند، برنامه کودک های GIF را داشتند که به هم پا آن ها فلش بود . در صورتی‌که در قسمتی نیز مشکلی وجود داشت که باید در آن تغییراتی ایجاد می شد، باید لود کل صفحه از همان آغاز انجام می شد . بار گذاری کل کاغذ از ابتدا هم دوچندان ناخوشایند بود . به همین عامل XMLHttpRequest با استقبال زیادی در جامعه ی اینترنت مواجه شد . 

AJAX یا (Asynchronous JavaScript and XML) نیز با به کار گیری از XMLHttpRequest ساخته گردیده می باشد . این قابلیت، درخواست های اطلاعاتی را فارغ از این که از کاغذ خارج شود، به سرورمی فرستد . این فعالیت را مطلقا در بعضی از اینترنت وبسایت ها مشاهده کرده اید؛ به تیتر نمونه در بعضی از وبسایت ها، به زمانی که سرور در درحال حاضر خواندن اطلاعات است، اشکالی را به شما سناریو می دهد که نشان می دهد وبسایت در حالا قرائت داده ها است و این به آن مضمون‌ هست که در پباده سازی آن وب سایت از AJAX به کار گیری شده میباشد . 

طراحی 
سایت با جاوا اسکریپت (JavaScript) پباده سازی 
وب سایت با جاوا اسکریپت (JavaScript) 
استدلال هشتم: نود جی اس Node .js؛ 
با پیدایش ورژن ی جدید جاوا اسکریپت به نام Node .js ، محدودیت های جاوا اسکریپت از میان رفتند . یکی از دارای اهمیت ترین محدودیت های جاوا اسکریپت این می باشد که تنها در front-end کار می کند؛ البته این محدودیت با ساخت نسخه ی نود جاوا اسکریپت، برطرف گردیده میباشد . با Node .js انقلابی در مورد ی ویرایش صفحات سایت و یا ایجاد واسط کاربری و دسترسی و دستکاری داده ها از سرور از روش AJAX فیس اعطا کرد . Node .js بر روی موتور جاوا اسکریپت Google Chrome با اسم V8 شناخته گردیده و پیاده سازی شده میباشد . Asynchronous از مزیت های حیاتی نود هست . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 224 تاريخ : پنجشنبه 26 ارديبهشت 1398 ساعت: 14:57

با وجود تعداد فراوان اینترنت سایت ها که هر روز هم شاهد افزایش عمده آن ها هستیم، جذب بازدیدکننده طاقت فرسا تر شده میباشد . 

در قبل اینترنت وب سایت ها به مثل امروز گسترده کمبود و به همین ادله موتورهای جستجو گزینش زیادی نداشتند . 

طراحی سایت در مشهد

به محض اینکه کاربران کلمه ها دارای اهمیت قضیه نظر خویش را جستجو می کردند، موتورهای جستجو چندین از سایت ها را در اختیار آنها قرار می دادند . ولی به مرور برهه زمانی مدیر وبسایت ها با مشکل‌ها فراوانی مواجه شد . 

جلب نظر یوزرها عمل راحتی نمیباشد و با توجه به رعایت گروه از نکات انجام می شود . 

نرخ 
خروج از وب سایت چیست؟ نرخ خروج از وب سایت یک عدد از شاخص هایی هست که به ما یاری مینماید تا بتوانیم اندازه بازدهی تارنما خویش و همینطور مشارکت بازدید کنندگان در سایت را متوجه شویم . 

نرخ خروج یعنی درصدی از بازدید کنندگان که به وب سایت شما وارد گردیده و فارغ از اینکه صفحه دیگری از سایت تان را مشاهده کنند از آن خارج میگردند . 

فیس خروج از این لحاظ اهمیت دارااست که به نوعی نشان دهنده رفتار بازدید کنندگان می‌باشد . 

محاسبه 
عارضه ها خروج کاربر از سایت پباده سازی 
وب سایت با ظاهر دیرین یا زشت ساختار ذهن انسان به این رخ هست که در بازخورد با هر چیزی در نگاه اولیه تنها می تواند زیبایی را تشخیص دهد و در شرای از لحاظ زیبایی زمینه پسند بود می تواند اعتماد بیشتری به آن چیز داشته باشد . 

وب سایت ها نیز بایستی از این قائده در پباده سازی خود به کارگیری نمایند و قشنگ باشند تا مردمان آن ها را بیشتر پذیرش داشته باشند . 
ممکن است تصور نمائید که این زمینه فقط برای کسب و کارهایی که با هنر راز و فعالیت دارند صحت می کند اما این طور نمی باشد . 

منظور از تارنما زیبا سایتی نمیباشد که فراوان رنگارنگ هست و از جاوا اسکریپت های مختلف به کارگیری کرده هست بلکه مراد سایتی است که دو تا سه رنگ کامل کننده در پباده سازی اش به عمل رفته شده می‌باشد و به جز طراحی تارنما بر اساس ذوق طراح، اصول رنگ شناسی با توجه به زمینه سایت رعایت گردیده است . 
چنین سایتی می تواند، هر تماشاچی ای را جذب کرده و نیز چنین بازدارنده خروج کاربر از سایت بشود . 
پباده سازی تارنما زیبا زیاد با اهمیت می باشد و در حالتی که وبسایت شما صفحه سفیدی است که دارنده صفحاتی نا مرتبط به یکدیگر است، وقت آن است که با طراحی سایتی زیبا رشته ای بودن خویش را نشان دهید . 

موسیقی 
در سایت در بعضی بلاگ ها به طور همزمان با ایجاد محتوا، عملکرد می شود یک موسیقی ملیح نیز پخش شود . پیدا کردن موسیقی متناسب با تولید ها و سرویس ها فعالیت سختی هست و از سوی دیگر پخش یک موسیقی دلخواه رئیس تارنما برای بازدیدکننده ها آزاردهنده میباشد . براین اساس بایستی از تامل پخش موسیقی در سایت منصرف گردید . 

برنامه کودک 
در سایت بخش اعظمی از وب سایت ها برای زیبایی هر چه بخش اعظم صفحه های اقدام به طراحی کارتون می نمایند . ممکن میباشد لوگوی، برند تجاری و یا اسم شرکت به چهره برنامه کودکان و یا ستاره های چشمک زن در سایت قرار بگیرد . 

در حالتی که چه در بعضی مواقع می بضاعت و توان با به کار گیری از انیمشن اعتنا کاربران را به بخشی یگانه جلب کرد . ولی در صورتی‌که در این فعالیت زیاده روی شود، نه صرفا تاثیر حساس خود را از دست می دهد، بلکه موجب آزار بازدیدکننده هم می شود . 

تبلیغات 
بیش از حد یک عدد از مواردی که بخش اعظمی از بازدیدکننده ها نسبت به آن اعتراض دارند، تبلیغات بیش از حد میباشد . 

قرار دادن پنجره های کوچک در یک صفحه وبسایت می بایست متناسب باشد . استعمال از یک یا این که دو پنجره کوچک برای بازدیدکننده آزار دهنده نمیباشد . 

ولی زمانی که تعداد بیش از حد شود، به طوری که بازدیدکننده نتواند نوشته با اهمیت را به راحتی مطالعه کند، آزار دهنده میباشد . 


محتوای ضعیف وب سایت های فروشگاهی، وب سایت های آموزشی و هر سایتی با محتوای که دارااست می تواند با استفاده کننده سخن نماید و رابطه بگیرد . 

در صورتیکه محتوای ناقصی دارید، توضیحات مقداری دارید و برای هر نصیب از وب سایت محتوای منحصربه‌فرد خویش را ساخت نکرده اید مهیا ی خروج کاربر از سایت خود باشید . 
کاربری که با جستجوی واژه مهم و یا این که عبارتی در موتورهای جستجو به سایت شما می برسد توقع دارد که تمام آن چه که به دنبالش بوده را در وب سایت شما پیدا کند . 

در صورتی‌که نتوانید با محتوای جامع خود جواب سوالات او را بدهید کاربر از سایت شما خارج می شود و به وب سایت دیگری می رود . 
برای 
رفع این خلل مسلما دقت داشته باشید که: 
اگر تارنما فروشگاهی می باشید در رابطه با محصولات خویش تمام توضیحات فنی (سایز، جنس، وزن، رنگ و…) را بدهید . 
در حالتی که وب سایت آموزشی هستید مطلقا با لحن روان و آموزنده توضیحات جامعی را در اختیار یوزرها قرار دهید . 
در صورتی‌که وبسایت های خدماتی می‌باشید حتما مثال امور و خدماتی که انجام می دهید را به طور بی نقص توضیح دهید . 
و… 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 215 تاريخ : چهارشنبه 25 ارديبهشت 1398 ساعت: 13:50

خیلی از کاربران سایت می پرسند آقای همتی نابغه های برنامه نویسی دنیا چه افراد میباشند و درخواست کردند که لیستی از شایسته ترین ها رو معرفی کنیم . راسیتش اشخاص زیادی داریم که می بضاعت و توان از آنان به عنوان نابغه های برنامه نویسی عالم خاطره کرد ولی چندین نفر می‌باشند که چهره های شاخص خیس و مهمتری میباشند که در این مقاله می خوا هیم با ۱۲ برنامه نویس تاثیر گذار و نخبه دنیا آشنا شویم تا با پیگیری زندگیشون پاره ای به طرف رشته ای شدن سوق داده شویم . باز میگم این لیست تنها تعداد مقداری از نخبه های برنامه نویسی جهان می باشد که ما معرفی می کنیم خیلی اشخاص دیگر هم می توانستند در این لیست باشند اما این افراد واقعا قیمت معرفی را دارند . پس یار ما باشید تا برنامه نویس های تاثیر گذار عالم رو به شما معرفی کنیم . 

طراحی سایت در مشهد

نابغه 
های برنامه نویسی 
نخبه 
های برنامه نویسی دنیا همان طور که در بالا گفتیم در این مقاله قصد داریم به معرفی نخبه های برنامه نویسی دنیا بپردازیم در این بخش ۱۲ برنامه نویس تاثیر گذار رو معرفی می کنیم و در ادامه در قضیه هر کدام توضیحاتی رو ارائه می‌دهیم . یک نکته در موضوع این لیست بگم که ترتیب چینش این لیست تصادفی می باشد و بر پایه چیز خاصی چیدمان نشده اند . 

ریچارد 
استالمن لینوس 
توروالدز گروه 
برنرزلی دونالد 
نات برِندِن 
آیک سولومون 
هیکس مارک 
زاکربرگ دیوید 
هاینمایر هانسون برام 
کوهن جیمز 
گاسلینگ بیارن 
استرا استروپ جان 
کارمک نکته مهم: این اشخاصی که در اینجا با تیتر نابغه های برنامه نویسی عالم معرفی می کنیم صرفا تعداد اندکی از برنامه نویسان تبارک دنیا می‌باشند و اشخاص دیگرهم می توانستند در این لیست قرار بگیرند که در آتی نزدیک لیست کاملتری را منتشر می کنیم . 

۱- 
ریچارد استالمن یکی از نخبه های برنامه نویسی عالم ریچارد استالمن می باشد مردی که هر چه در موردش می خوانی عمده عاشقش می شوید . ریچارد متیو استالمن متولد ۱۶ مارس ۱۹۵۳ در نیویورک دارای اسم و رسم به آر ام اس، یک آمریکایی طرفدار آزادی نرم‌افزار و برنامه‌نویس کامپیوتر است . در سپتامبر سال ۱۹۸۳، او پروژه گنو را برای ایجاد یک سیستم‌عامل کاملاً آزاد شبه یونیکس مقدمه کرد و رئیس و معماری این پروژه را عهده‌دار شد . با آغار پروژه گنو، وی نخستین گام را در حرکت نرم‌افزار آزاد برداشت و در اکتبر سال ۱۹۸۵ بنیاد نرم‌افزار آزاد را تأسیس کرد .

استالمن در استعمال از مضمون‌ کپی‌لفت (در برابر مفهوم اسکن رایت) پیش‌قدم شد . وی نویسندهٔ اساسی چندین جواز کپی‌لفت، از جمله جی‌پی‌ال است؛ مجوزی که بیشترین به کار گیری را در در میان مجوزهای نرم‌افزار آزاد دارد . از وسط دههٔ ۱۹۹۰، وی بخش اعظم وقت خویش را برای دفاع از جنبش نرم‌افزار آزاد گذاشته‌است . همینطور او همیشه در درحال حاضر نبرد با حق امتیاز نرم‌افزار و چیزهایی که او در ضابطه کپی‌رایت اضافی می‌بیند، میباشد . او یک‌سری از نرم‌افزارهایی را که به‌طور گسترده استعمال می گردند توسعه داده‌است؛ مثل ایمکس اصلی، تیم کامپایلرهای گنو و اشکال‌یاب گنو . وی همینطور در سال ۱۹۸۹ برای متحد کردن توسعه‌دهندگان نرم‌افزار آزاد و همین‌طور نرم‌افزار مالکیتی برای پیکار در مقابل پتنت‌های نرم‌افزاری و توسعه محدودهٔ کپی‌رایت، اداره همبستگی برای آزادی برنامه‌نویسی را تأسیس کرد . 

ریچارد 
استالمن جز نابغه های برنامه نویسی دنیا 
ایده اول یک دانشنامهٔ آنلاین که با شرکت کردن کاربران نوشته شود (همانند ویکی‌پدیا) در سال ۱۹۹۹ توسط استالمن ارائه شد . 

وی چندین پروژه چیره را در موضوع توسعه و گسترش برنامه‌ها و ابزارهایی که متعلق به هیچ شرکتی نیستند رهبری کرده است . احتمالا اکثر با کلمه Copyleft شناخته شود که در مقابل کلمه اسکن رایت ارائه گردیده میباشد . او نویسندهٔ اساسی چند مجوز کپی‌لفت، از جمله جی‌پی‌ال است؛ مجوزی که بیشترین استعمال را در فی مابین مجوزهای نرم‌افزار آزاد دارد . وی تعدادی از نرم‌افزارهایی را که به طور گسترده به کارگیری می گردند توسعه داده‌است؛ نظیر ایمکس اصلی، مجموعه کامپایلرهای گنو و اشکال‌یاب گنو . از ریچارد استالمن به تیتر فیلسوف یاد میشود چرا که با تدوین کردن قوانین GNU منجی حیات نرم‌افزارهای نوشته گشوده مبتنی بر این مدرک شد . برای اطلاعات بخش اعظم مقاله‌ی «انقلاب در سیستم عامل، روایت ظهور گنو/لینوکس» را مطالعه نمایید . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 232 تاريخ : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 ساعت: 14:05

بررسی 
و برری سرور اختصاص مجازی یا vps VPS کوتاه گردیده عبارت Virtual Private Server به معنای سرور منحصر مجازی می باشد که دقیقا شبیه یک سرور منحصر به فرد مستقل عمل می نماید . VPS این امکان را در اختیار کسب و عمل های کوچکی که هم امنیت اطلاعاتشان برایشان دوچندان حائز اهمیت است و نیز توانایی پرداخت هزینه استفاده از سرور منحصر را ندارند، می گذارد تا با پرداخت هزینه ای کمتر از امکاناتی شبیه سرور مخصوص فایده مند شوند . 

طراحی سایت در مشهد

VPS 
یا این که سرور مجازی چه طور کار می‌کند؟ برای فهم و شعور کارایی VPS یا این که سرور منحصربه‌فرد مجازی، هارد کامپیوتر خود را تصور کنید . هارد کامپیوتر شما فضایی می باشد که داده ها شما را در خویش ذخیره می نماید و با قابل انعطاف افزارهای مخصوصی می بضاعت آن را پارتیشن بندی کرد و هر پارتیشن را به ذخیره داده ها خاصی اختصاص بخشید . در شرای سرور را همان هارد در حیث بگیرید، هر کدام از پارتیشن های آن را نیز می توانایی یک VPS در لحاظ گرفت و هر VPS را به یک شرکت اختصاص داد تا محتوای اینترنت سایت یا قابل انعطاف افزارهای منحصر خویش را در آن ذخیره کرده و در اختیار یوزرها قرار دهد . 

در ادامه به بررسی ساختار داخلی VPS می پردازیم . 

VPS یا سرور منحصربه‌فرد مجازی دارنده بخش‌هایی از گزاره رم، هارد دیسک، فضای CPU و غیره می‌باشد .در ساختار سرور منحصر مجازی هر قسمتی از مجازی سهم خاصی را برای استعمال از منابع سرور کلیدی به خویش اختصاص داده می باشد و از این رو اندازه مشخصی از رم در هر بازه در اختیار شما قرار می‌گیرد . به این ترتیب ارتقا منابع اختصاص یافته برای یک سرورمجازی، در فیس نیاز به منابع بخش اعظم به راحتی قابل انجام میباشد .به عبارتی همانگونه که میتوانید کامپیوتر خویش را ارتقاء دهید، پس از مدتی در رخ نیاز می توانید VPS خویش را نیز افزایش دهید . 

ساختار و اداره دهی VPS به جور ای می باشد که می بضاعت و توان آن را محیط مستقل یا این که Isolated Environment نامید . مهم ترین مزیت این ساختار این می باشد که هر تغییر‌و تحول یا ایراد در یک سرور مادر به هیچ وجه بر روی VPS ها تأثیر نخواهد گذاشت . این دستور امنیت سرورهای مجازی در کانال را افزایش میدهد . 

vps 
چیست 
مزایای 
به کارگیری از سرورهای مجازی یا VPS در 
ادامه به آنالیز خصوصیت ها و مزایای سرور مخصوص مجازی یا این که VPSمی پردازیم: 
در 
اختیار داشتن آی پی دارای اعتبار و اختصاصی امنیت 
بالاتر نسبت به فضاهای میزبانی اشتراکی پهنای 
باند بالا سرور مجازی می‌تواند برای وبسایت‌هایی مانند تارنما دانلود که نیاز به منابع سیستمی بیشتر دارند و دارنده ترافیک بالایی میباشند واجب و موءثر باشد . 
VPS یا این که سرور مجازی به دلیل امکان استفاده از سیتم عامل‌های مجزا، کانفیگ منحصر به فرد نسبت به نیاز و همچنین دسترسی‌های بالاتر سبب می گردد برای صاحبان کسب و امور امکانات و امنیت بالاتری را ساخت نماید . 
با داشتن VPS قوی به توصیف ورژن پشتیبان از مدل Incremental رویRaid Array خواهید شد . 
صرفه جویی در هزینه ها: هزینه VPS ها در بیشتر وقت ها یک پنجم تا یک دهم هزینـه سـرور های اختصاصـی بوده اما تمامی امکانات آنهـا را دارا است . 
عملکرد سریعتر: استعمال از خدمت منحصر به فرد مجازی سرعت لود و برهه زمانی بار گذاری اینترنت تارنما شما را زیاد ارتقا می دهد و در سود تاثیر مضاعف خیر روی سئوسایت شما می گذارد . 
انتخاب یک سرور خوب برای یک وب سایت یا نرم افزار کاربردی تعیین بسیار با اهمیت و مهمی است، چرا که امنیت اطلاعات، در دسترس بودن آن ها در مواقع لزوم و سرعت دسترسی به آنها به سرور انتخابی متعلق می‌باشد . در این مطلب توضیحات مختصری در باب شناخت نخستین شما با انواع سرور و به صورت ویژه سرور مخصوص مجازی یا VPS ارائه کردیم . در چهره نیاز به کسب اطلاعات بخش اعظم و مشورت برای گزینش و خرید سرور می توانید با متخصصین طراحی سایت شرکت رایاپارس ارتباط برقرار کنید . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 219 تاريخ : دوشنبه 23 ارديبهشت 1398 ساعت: 13:42

وب لاگ 
و وب سایت چه تفاوت هایی دارند؟ امروزه پباده سازی وبسایت و ساخت بلاگ هر دو در دنیای وب رایج می باشند . بلاگ ها و تارنما ها شباهت های ظاهری زیادی به هم دارند؛ به همین دلیل تشخیص و تمایز آن ها از یکدیگر نسبتا دشوار میباشد . با این وجود هر کدام از این دو، ویژگی ها و قابلیت و امکان های مخصوص به خود را دارا هستند . 

طراحی سایت در مشهد

وبلاگ 
یا وب لاگ (blog) چیست؟ وب لاگ یا این که بلاگ (blog) عبارت هست از ایجاد صفحه ای مجانی در وب به مراد نشر محتوا . محتوایی که مولف در وب لاگ قرار می دهد، بر مبنا برهه زمانی بارگذاری آن نمایش داده می شود . یعنی مطالب تازه در بالای برگه قرار می گیرند . واژه و کلمه وب لاگ برگرفته از دو واژه و کلمه جداازهم به فیس "Web" و " Log" می باشد . محتوای بلاگ می تواند هر نوع محتوایی اعم از اخبار، مقاله، رویدادهای ورزشی، خاطرات شخصی، و . . . باشد که هم به صورت نوشته و نیز به فیس تصویر یا ویدیو قابل سناریو می‌باشد . هدف از تولید بلاگ می تواند برقراری ارتباط و تعامل با دیگران، بیان رویدادها و اخبار روزمره، یادگرفتن موضوعی خاص، و . . . باشد . از مهم ترین ویژگی های وب لاگ می توان به بدون‌پول بودن، سادگی فعالیت با آن، عدم نیاز به دانش برنامه نویسی و طراحی سایت، امکان دسته بندی و آرشیو مطالب، و . . . اشاره کرد . 

اینترنت 
تارنما چیست؟ وب وب سایت ها از تعدادی ورقه دربردارنده پوشه های متنی، تصویر و . . . تشکیل گردیده اند که بر روی یک سرور قرار دارند . یک اینترنت وبسایت بر اساس دامنه منحصربه‌فرد که دارند، در دنیای اینترنت شناخته می شوند . به همین دلیل برای ساخت یک سایت، نیاز به ثبت دامنه منحصر و تهیه هاست می باشد . پباده سازی اینترنت وب سایت ها با اهداف گوناگونی انجام می شود مانند اطلاع رسانی و ارائه خبر ها عمومی یا این که خبر ها داخلی، معرفی محصول ها و خدمات، بازاریابی و تبلیغات، فروش آنلاین تولیدات یا این که خدمات، فراگیری موضوعی، و . . . . از خصوصیت های یک وب وبسایت می بضاعت و توان به مواردی چون هزینه بر بودن، تهی دست به دانش طراحی سایت و علم برنامه نویسی، قابلیت اعمال تغییرات در ظاهر و محتوا، تنوع مضاعف در گویش های برنامه نویسی و ابزارهای پباده سازی وب سایت و . . . اشاره کرد . 

تفاوت 
بلاگ و اینترنت تارنما در چه چیزهایی است؟ طراحی و قالب وبلاگ ها از وب تارنما ها بی آلایش تر است . بلاگ ها به سمت آسانی می روند؛ در حالی که وب سایت ها از ابزارهای پیچیده طراحی به منظور زیباتر شدن منفعت می مارک . 
رابطه با یوزرها در یگ وبلاگ، به صورت دو طرفه و تعاملی هست . در حالی که رابطه با یوزرها اینترنت وبسایت ها کمتر تعاملی می باشد . 
محتوای اینترنت وبسایت ها از محتوای وبلاگ ها رسمیت بیشتری دارد . مطالب نوشته گردیده در وب وبسایت ها عمدتا با اهمیت و قانونی می باشند ولی وبلاگ ها شامل محتوای غیر قانونی می باشند . 
وب لاگ ها به منظور تخلیه احساسات ساخت می شوند . ولی وب سایت ها معمولا برای کسب و کار و تجارت پباده سازی می گردند . 
بلاگ ها جنبه فردی تری دارند، ولی اینترنت وبسایت ها معمولا با اهداف عام و گروهی تشکیل می شوند . 
به روزرسانی در وب لاگ ها با سرعت بالایی رخ می گیرد اما به روز رسانی در وب سایت ها معمولا با صرف وقت و گاهی هزینه یاور هست . 
محتوای بلاگ در یک برگه و به ترتیب مدت بار گذاری تر و تمیز میشود . اما مطالب یک سایت در بخش‌ها و صفحه ها گوناگون دسته‌بندی و ارائه می گردد . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 304 تاريخ : يکشنبه 22 ارديبهشت 1398 ساعت: 15:50

عملگرهای 
مقایسه ای در PHP جور دیگری از عملگرها که دوچندان کاربرد دارااست و خیلی فراوان از آن به کارگیری می شود، عملگرهای مقایسه ای می باشند . در واقع برای مقایسه فی مابین متغیرها از عملگرهای مقایسه ای به کارگیری می گردد . 

طراحی سایت در مشهد

سود خروجی این عملگرهای مقایسه ای، همواره یا برابر true و یا این که برابر false می باشد . 
لیست عملگرهای مقایسه ای در پی اچ پی به شرح تحت می باشد: 
عملگر 
مقایسه ای تساوی یا این که == در زبان PHP: وقتی که بخواهیم تساوی از لحاظ مقداری میان دو متغیر یا دو بخش را باهم نظارت کنیم، از عملگر مقایسه ای تساوی یا equality استفاده می کنیم . نماد عملگر مقایسه ای برای چک معادل بودن دو متغیر از لحاظ مقدار، نماد == (دو آرم هم اندازه پشت سرهم) می باشد . 

عملگر 
مقایسه ای کوچکتر یا این که > در زبان PHP: هنگامی که بخواهیم کوچکتر بودن را به وسیله عملگر مقایسه ای در پی اچ پی بررسی کنیم، از عملگر مقایسه ای > استعمال می کنیم . 

عملگر 
مقایسه ای بزرگتر یا < در لهجه PHP: وقتی که بخواهیم بزرگتر بودن را توسط عملگر مقایسه ای در پی اچ پی تحلیل کنیم، از عملگر مقایسه ای < استعمال می کنیم . 

عملگر 
مقایسه ای کوچکتر هم اندازه یا => در زبان PHP: زمانی که بخواهیم کوچکتر و یا متساوی بودن را بوسیله عملگرهای مقایسه ای در پی اچ پی محاسبه کنیم، از عملگر مقایسه ای => به کارگیری می کنیم . 

عملگر 
مقایسه ای بزرگتر معادل یا =< در زبان PHP: زمانی که بخواهیم بزرگتر یا مساوی بودن را به وسیله عملگرهای مقایسه ای در پی اچ پی محاسبه کنیم، از عملگر مقایسه ای =< استعمال می کنیم . 

عملگر 
مقایسه ای نامساوی یا =! در گویش PHP: هنگامی که بخواهیم نامساوی یا این که نابرابر بودن از لحاظ پاره ای در میان دو متغیر یا این که دو بخش را باهم نظارت کنیم، از عملگر مقایسه ای نا معادل یا این که =! به کارگیری می کنیم . همچنین به جای این علامت می توانیم از علامت <> نیز برای این عمل استفاده نماییم . 

عملگر 
مقایسه ای تساوی Identical یا این که === در زبان PHP: هنگامی که بخواهیم تساوی فی مابین دو چیز را نیز از حیث پاره ای و نیز از لحاظ گونه آن ها، تحلیل نماییم، از عملگر مقایسه ای تساوی Identical استفاده می کنیم . نماد عملگر مقایسه ای برای آنالیز معادل بودن دو متغیر از حیث مقدار، نشانه === (سه آرم مساوی پشت سرهم) می باشد . 

عملگر 
مقایسه ای نامساوی بودن در جور Not Identical یا این که ==! در لهجه PHP: وقتی که بخواهیم نامساوی یا نابرابر بودن دو مقدار را هم از نظر میزان و هم از لحاظ دسته یا Type آن ها نظارت کنیم، از عملگر مقایسه ای نا معادل یا ==! استفاده می کنیم . 

عملگر 
مقایسه ای Spaceship یا <=> در گویش PHP: عملگر مقایسه ای spaceship که با علامت <=> در PHP شناخته می شود، در دربین دو عملوند یا این که Operand قرار می گیرد . در صورتی که مقدار عملوند سمت چپ بزرگتر از میزان عملوند سمت راست باشد، اندازه 1، در صورتی که برعکس شرط پیشین باشد، اندازه -1 و در صورتی که هم اندازه باشد، میزان 0 را گشوده می گرداند . 

تفاوت 
دربین عملگرهای تساوی === و == و عملگرهای نامساوی ==! و =! در حالتی که از سه هم اندازه یا === به کار گیری می کنیم، سود عملگر مقایسه ای فقط در صورتی صحیح خواهد بود که دو طرف مقایسه شونده نیز از حیث مقدار و هم از لحاظ دسته برابر باشند . 

همچنین زمانی که از ==! استعمال می کنیم، هنگامی شرط نامساوی بودن برابر true خواهد بود، که مقادیر نیز از حیث جور و نیز از حیث اندازه باهم برابر نباشند . این عملگر مقایسه ای فراوان در گویش PHP پر کاربرد می باشد . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 213 تاريخ : شنبه 21 ارديبهشت 1398 ساعت: 15:44

به این مفهوم که شما با به کار گیری از PHP نمیتوانید ظواهر تارنما را تغییر و تحول دهید . PHP یک زبان برنامه نویسی هست که تاثیر مستقیمی روی ظاهر وب سایت ندارد . با به کار گیری از PHP شما میتوانید اطلاعات متعدد را از مقر داده بگیرید و به کاربر نشان دهید . 

در‌صورتی‌که بخواهیم ظریف خیس بگوییم، درواقع PHP یک گویش برنامه نویسی میباشد که قدرت اساسی آن هنگامی پدیدار میگردد که با یک مقر داده یا Database مخلوط میگردد . PHP میتواند اطلاعات را وارد دیتابیس کند و همینطور از آن داده ها مختلف را بخواند و به استفاده کننده نشان دهد . شما با به کارگیری از PHP می توانید به یک دیتابیس وصل گردید و اطلاعات جان دار در آن پایگاه داده، نظیر مطلب، ایده ها و… را به کاربرانتان نشان دهید . 

طراحی سایت در مشهد

داینامیک 
و استاتیک یعنی چی؟ در ادامه‌ی پاسخ به سوال PHP چیست؟ می‌خواهیم راجع‌به دو موضوع صفحات اینترنت داینامیک (Dynamic) و استاتیک (Static) حرف کنیم و خیلی بی آلایش آن ها را توضیح دهیم . 

فرض نمائید که شما در سایت‌تان یک گوشه ای دارید که می‌خواهید نهایی خبرها شرکت خودتان را نمایش دهید . 
برای نمایش این اخبار، از ۲ راه و روش میتوانید استفاده کنید: 
راه اول: بصورت دستی وارد کدهای HTML وبسایت خودتان گردید و خبر‌ها را در کدهای HTML بصورت دستی بنویسید . 

روش دوم: خبر ها را مقدمه وارد مقر داده یا این که دیتابیس بکنید و سپس با استفاده از یک زبان برنامه نویسی مثل PHP، آن خبر ها را از دیتابیس بخوانید و به کاربران نشان دهید . 

PHP 
چیست؟ 
راه اول، یعنی هنگامی که شما بصورت دستی اقدام به تالیف خبرها در صفحه های وب خود میکنید را روش Static می گویند و اصطلاحا می‌گویند که آن صفحه‌ی شما، یک صفحه‌ی وب استاتیک یا Static Web Page است . 

اما زمانی که شما اطلاعات و کلا محتویات کاغذ را از یک پایگاه داده میخوانید و به یوزرها نشان میدهید، آن صفحه‌ی وب شما به یک صفحه‌ی اینترنت داینامیک یا این که Dynamic Web Page تبدیل می شود . 

درصورتی که بخواهیم بگوییم که PHP چیست؟ میتوانیم بگوییم فعالیت PHP این هست که با به دست آوردن اطلاعات از پایگاه داده، صفحه های وب داینامیک ایجاد کند . 

 

مقاله‌ی 
مرتبط: phpmyadmin چیست؟ MySQL 
چه میباشد و چه ارتباطی با PHP دارد؟ در کنار PHP مطلقا اسم MySQL هم به گوشتان خورده هست . در مقاله‌ای غیر وابسته در یادیفای بصورت کامل چک میکنیم که MySQL چه است و چه کاربردی دارد . 

ولی در اینجا در‌صورتی‌که بخواهیم یک تعریف خیلی کلی از MySQL بدهیم، می‌توانیم بگوییم که MySQL یکی از پایگاه های داده‌ای می باشد که PHP میتواند با آن کار کند . 

در واقع شما با به کارگیری از PHP می‌توانید به مقر داده MySQL وصل شوید، اطلاعات را وارد آن نمائید و همچنین اطلاعات وارد گردیده در گذشته‌ را از آن بخوانید و درصفحه وب‌تان سناریو دهید . 

 

رقیب 
های PHP در دنیای برنامه نویسی سمت سرور، PHP هیچوقت تنها نبوده هست و همیشه حریف های سرسختی را در کنار خود داشته می‌باشد . یک عدد از کلیدی ترین رقیب‌های PHP در این سال‌ها، زبان برنامه نویسی ASP .NET بوده است و همیشه بین برنامه نویسان PHP و ASP یک بحث و جدال گرانقدر می باشد و هر دوی این گرو‌ها، می خواهند بگویند که زبان برنامه نویسی آن‌ها بهتر و حرفه‌ای خیس هست . 

PHP 
چیست؟ 
همینطور اگر بخواهیم به دیگر رقیب های PHP اشاره کنیم، میتوانیم JSP، ColdFusion, Perl و… را هم اسم ببریم . 
در آینده در یادیفای بصورت کامل می‌خواهیم یک محاسبه کامل داشته باشیم که PHP خوبتر می‌باشد یا این که ASP؟ و آیا به هیچ وجه مقایسه‌ی این دو لهجه برنامه نویسی فعالیت درستی می‌باشد یا این که خیر؟ 


مزایای 
PHP در 
ادامه‌ی پاسخ به سوال PHP چیست؟ می‌خواهیم دربا‌ره‌ی مزایای PHP سخن کنیم و بگوییم که پی اچ پی به تیتر یک گویش برنامه نویسی سمت سرور، چه تجهیزات و مزایایی را به ما میدهد: 
PHP 
می تواند در پلتفرم های مختلفی مثل ویندوز، لینوکس، مکینتاش و… اجرا شود و این خوب است! PHP با تمام سرورهایی که امروزه استعمال میگردد (مثل Apache و IIS) سازش بدون نقص داراست . 
PHP می‌تواند انواع مختلفی از پایگاه‌های داده و دیتابیس ها ساپورت کند و با آن ها کار نماید . 
PHP کاملا مجانی و Open Source می باشد و می‌توانید از سایت قانونی آن به آدرس php .net آن‌را دانلود کنید . 
کار با PHP بی آلایش می‌باشد و برای برنامه نویسی با آن تنظیمات ابتدایی خاصی ضروری نمیباشد . صرفا کافی می‌باشد که یک سرور یا شبیه‌ساز سرور داشته باشید تا بتوانید با آن کدهای PHP خودتان را اجرا فرمائید و از دیدن نتیجه‌ی آن لذت ببرید . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 594 تاريخ : پنجشنبه 19 ارديبهشت 1398 ساعت: 14:54

در شرای در زمینه پباده سازی اینترنت با HTML5 و CSS3 فعال باشید و وبسایت هایی با این دو تکنولوژی طراحی کرده باشید، حتما با مفهومی به اسم طراحی وب عکس العمل را یا این که Responsive Web Design یا طراحی اینترنت ریسپانسیو برخورد داشته باشد . 
 
طراحی اینترنت عکس العمل را یا Responsive Web Design به این مفهوم که صفحه ها اینترنت خویش را به گونه‌ای طراحی کنیم که در تمام دستگاه‌ها (موبایل، تبلت، لپ تاپ و پی سی) به صحت نمایش داده شوند . 
 
با دقت به ارتقاء روزمره کاربران تلفن همراه و تبلبت، هرروز تعداد اشخاصی که با دستگاه‌هایی با صفحه‌های سناریو کوچک اقدام به جست و جو در اینترنت می نمایند عمده می‌گردد . روزانه تعداد کاربران متعددی می‌باشند که با به کار گیری از گوشی تلفن هوشمند یا تبلت خود،‌ به وب گردی می پردازند . این کاربران ممکن است بخواهند وارد سایتی که ما طراحی کرده‌ایم بشوند، پس زیاد مهم میباشد که وبسایت ما را بصورت کاملا استاندارد در دستگاه های متفاوت خود بینند . 
 
با دقت به این نکته که سایز برگه سناریو دستگاه‌های متعدد متعدد می‌باشد، نحوه‌ی نمایش وب سایت شما هم در دستگاه‌های مختلف متعدد می گردد که این ابدا خوب نمی باشد . با یاری طراحی اینترنت عکس العمل را یا این که Responsive Web Design، شما می توانید سایت‌هایی را طراحی فرمایید که در تمام دستگاه‌ها و سایزهای صفحه‌ نمایش، به یک صورت واحد و شکیل نمایش داده شوند . 
 
در واقع طراحی اینترنت عکس العمل را یا Responsive Web Design علمی میباشد که با استفاده از آن، می‌توانیم سایت‌مان را برای تمام سایزهای نمایشگر بهینه کنیم . 
 
 
 
در 
پایین، نحوه‌ی نمایش یک تارنما ریسپانسیو (واکنش گرا) و یک سایت غیر ریسپانسیو را می بینیم که در گوشی تلفن هوشمند به چه صورت سناریو داده میشوند: 
مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 218 تاريخ : چهارشنبه 18 ارديبهشت 1398 ساعت: 17:36

قدم 
چهارم: عمل باز پباده سازی وب سایت خود را استارت کنید آن‌گاه از اینکه توانستید با به کارگیری از ابزارهای مختلف، رفتار کاربر خود را بررسی کنید، نوبت به آغاز فعالیت با اهمیت می‌رسد . یادتان باشد که شایسته ترین روش برای انجام بازطراحی این است که پروژه خویش را به قدم های کوچکتر تقسیم کنید و طبق اولویت بندی خود جلو بروید . 

در شرای قرار است عمل بازطراحی سایت خود را به یک شرکت پباده سازی وب سایت بسپارید، پیشنهاد میکنیم که این عمل به شرکت های حرفه‌ای تر و شناخته شده تر بسپارید . در غیراینصورت، سایت تازه شما نه تنها بهتر نمی‌شود، بلکه چه بسا ممکن است مشتری های فعلی خویش را نیز از دست بدهید . 

طراحی سایت در مشهد

در بسیاری موارد گشوده پباده سازی یک وبسایت کهن به قدری پیچیده می‌گردد که تصمیم می‌گیریم به جای پباده سازی نسخه تازه به طور کلی سایت دیگری رویه اندازی کنیم . در این وضعیت وبسایت تازه با طراحی و استراتژی جدید و بر روی یک دامنه مجزا روش اندازی می‌گردد . پس از آنکه از هر حیث محاسبه و تایید شد به مرور صفحه های حیاتی سایت قبل به وبسایت نو ریدایرکت می گردند . 

کلام 
پایانی همان طور که در مقاله اشاره کردیم، بازطراحی سایت، کاری وقت گیر و با اهمیت است؛ ولی دانستن اصول و قواعد ذکر گردیده در این مقاله به شما کمک می نماید که واهمه را کنار گذارده و به سمت بازطراحی جدید شیرجه عمیقی بزنید . 

اینترنت سایت شما ابزاری برای کسب و کار شماست . درصورتی که نتوانید یک وبسایت خوبتر طراحی کنید، یعنی نتوانسته اید نیاز کاربران خود را برآورده فرمایید و این به مضمون‌ عدم پیروزی تجارت شماست . البته بازه آن رسیده تا بتوانید با یک تحلیل کامل، وب سایت خویش را به چهره حرفه‌ای و کارآمدتری بازطراحی نمائید . 

آیا 
تا به امروز تجربه گشوده طراحی وب سایت خود را داشته اید؟ بنظر شما این پروسه چقدر پیچیده می باشد و این تغییر و تحول تا چه اندازه بر کسب و فعالیت شما تاثیرگذار بوده است؟ می دانیم بخش اعظم طراحان بیش خیس روی طرح ظواهر اینترنت وب سایت و چه‌گونه به لحاظ رسیدن آن می باشند اما دسته فونتی که برای پباده سازی وب سایت خود گزینش می کنید نیز حتی برای کسب و کارتان حائز اهمیت هست و نیاز به فونتی دارید که در جذابیت وب سایت موءثر باشد . 
پس خوبتر می باشد بازه زمانی پباده سازی وب سایت، به طور شانسی فونت گزینش نکنیم . 

چرا 
انتخاب فونت در پباده سازی سایت مضاعف دارای اهمیت و مهم است؟ لطفا 
سوال زیر را جواب دهید: 
هدف حساس تعیین مدل فونت چیست؟ بله! فونت گزینش شده برای طراحی سایت، ارتباط مارک شما را با مشتریان و کاربران وب وبسایت برقرار می نماید . 
اما تارگت حقیقی وواقعی چیست؟ تارگت حساس فونت این است که خوانا بوده تا مطالعه محتوای وب سایت برای کاربران ساده باشد . پس به لحاظ شما فونت بدون نقص در طراحی وب سایت چیست؟ آری ! فونتی می باشد که به سادگی خوانده شود و در صورتیکه فقط جالب بودن برای طراح در مقطع طراحی وبسایت کلیدی باشد، اشتباه است . 
خواهید روءیت کرد که وسعت نوشته های جانور در وب تارنما شما کاربران را نسبت به محتوا و تارنما دلسرد یا این که دلگرم می کند و به همین مقدار فونت نوشته های به کار رفته در وب سایت زمان پباده سازی می تواند اثرگذار باشد . 

نمی بضاعت اظهار‌ که فقط یک فونت صحیح وجود دارااست بلکه گروهی از فونت ها هستند که بهتر می باشد در پباده سازی وبسایت به فعالیت گرفته شود . 
خوشبختانه دو گروه فونت داریم : 1 . ساده 2 . 
تفننی خوب تر 
می‌باشد از هر تیم در کجا و برای چه اینترنت وبسایت هایی به کارگیری شود؟ برای فهمیدن این قضیه می بایست روانشناسی پشت هر نوع از فونتها را بدانید: 1 .فونتهای 
ساده: افرادی که فونتهای معمولی را تعیین می کنند،اگر تخمینی،8 .2 دقیقه مدت میبرد تا متنها را بخوانند در حالیکه افرادی برای مطالعه متن باز فونتهای پیچیده به کار گیری می‌کنند تقریبا دو برابر بازه نیاز دارا‌هستند . 

یک تغییر‌و تحول بی آلایش در فونت، تخمین زده شده هست که تا 86% روی جهت دهی یوزرها اثرگذار می‌باشد . 

زمانی که فونت بی آلایش خیس است،حتی محتوای مربوطه و آموزش داده گردیده به کاربر، بی آلایش خیس به نظر می برسد . بعلاوه هنگامی کاربران فونت بی آلایش تر می بینند برایشان بی تکلف تر بوده و برای خواند معمولی تر به لحاظ می رسند . 
2 .فونتهای 
تفننی : فرض میکنیم کسانی که از منوی فونتهای تفننی به کار گیری می کنند، نظیر سرآشپزی می‌باشند که خوراک را با مهارت بیش تری آماده می کندد . 
این به چه معنایت ؟ زمانیکه شما محصولاتی با فونتهای تتفننی گزینش می فرمائید این دسته فونتها سبب ساز می شوند کاربران یا این که خواننده‌گان محتوا باید عملکرد بیش تری برای فهمیدن متن و معنا محتوا نمایند . 
پس اکنون که روانشناسی اشکال فونت در پباده سازی تارنما را متوجه شدید می دانید که چقدر انتخاب فونت در اندازه ماندگاری یوزرها و سهولت مطالعه محتوا برایشان بیش تر می شود . همچنین لازم به ذکر می‌باشد که فونتهای به کار گرفته شده در تیترها برای محتوای پباده سازی وب سایت باید مختلف از فونت مبنا باشد و در تعیین جور آن توجه حتمی به عمل گرفته شود . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 602 تاريخ : سه شنبه 17 ارديبهشت 1398 ساعت: 15:12

فراوانی ابزارهای جانور ، امروزه به این معنی است که اینترنت سایت را میتوان آسانتر از همیشه طراحی کرد . این منجر به ارتقاء تعداد کمپانی های طراحی اینترنت ، همینطور ارتقا شمار کسانی که مسیر وب تارنما DIY را دنبال می کنند ، میشود . با این حالا ، این سبب به ارتقا تعداد وب سایت های با bloopers واضح می شود که نه صرفا به مرتبه بندی زخم میرساند، بلکه باعث تغییرات ناچیز و نرخ دفع کاربر بالا نیز می‌شود . این نصیب این اشتباهات را پررنگ می کند ، براین اساس شما می توانید از آنان اجتناب کنید ، فرقی هم نمی‌کند که آیا شما اینترنت سایت خویش را خودتان طراحی می‌کنید و یا این که طراحان وب را جهت این فعالیت استخدام می کنید . 

عدم 
سازش با موبایل گوگل اعلام کرده می باشد که یوزرها تلفن یاور در سال 2015 از یوزرها دسکتاپ پیشی گرفته اند ، و حق تقدم خویش را به سایت های سازگاری با گوشی در درجه بندی تغییر و تحول داده اند . با این حال، هنوز هم پیدا کردن اینترنت تارنما هایی که صرفا ورژن ی دسکتاپ دارا‌هستند معمولی به لحاظ می‌رسد . این مسئله دسترسی بازدید کنندگان وب سایت و کارایی یوزرها SEO را محدود می‌سازد . 

طراحی سایت در مشهد

سازگاری 
مرورگر ضعیف زمانی که یک اینترنت سایت برای ارائه در مرورگرهای گوناگون چک نشده می باشد ، بعضا از بازدیدکنندگان وب سایت هنگام بازدید از تارنما به وب بعنوان سایتی منقضی گردیده نگاه میکنند . به همین دلیل می باشد که طراحان قبل از روش اندازی ، تارنما ها را برای سازگاری در بین مرورگر ها تست می نمایند . ابزار وب مستر گوگل دارنده یک نصیب منحصربه‌فرد برای سازگاری با گوشی تلفن همپا می باشد ، و ابزارهای آنلاین متعددی وجود دارد که میزان سازگاری وب سایت شما را در مقیاس تلفن هم پا تحلیل می نماید . هیچ عذری برای اعلام کردن این‌که وبسایت شما در سیستم استدلال های گوشی تلفن همراه ضعیف کار می کند ، وجود ندارد . استعمال بیش از حد از میانبرها میانبرها صفحاتی میباشند که پیشین یا این که آن‌گاه از یک برگه محتوای مورد انتظار سناریو داده می شوند . اکثری از صاحبان وبسایت از این به تیتر گوشه ای از استراتژی تبلیغ خود به کارگیری می نمایند ، در حالی که دیگران از آن بعنوان گزیده از راهکار تولید هدایت و رهبری تبلیغات به کار گیری می نمایند . با این حال، میانبرها توسط کاربران اینترنت (به معنای حقیقی کلمه) انجام می شود و گوگل به طراوت اعلام کرده میباشد که جریمه ای برای مزاحمت های میانبری در لحاظ خواهد گرفت .تمام کاغذ سناریو ، نیم ورقه از نمایش یا میانبرهای پاپ آپ در وب یک نادرست تعالی طراحی اینترنت هست که نه فقط بر تجربه کاربری تاثیر منفی می گذارد ، بلکه سبب به ارتقاء نرخ دفع استفاده کننده و سکو ذیل در موتورهای جستجو می شود . 
قالب جوملا 
به کارگیری 
از پخش مداد رسانه اگر از تجربه روان ، از پخش ویدئو یا صدا در یک اینترنت سایت به آنها خوش آمدگویی شود کاربران به سرعت از بین می‌روند . رسانه های خودکار را می بضاعت و توان قضیه استعمال قرار بخشید تا دقت بازدیدکنندگان را جلب کرد ، اما آیا نتایج صحت می دهد یا تنها سبب ارتقاء اندازه دفع استفاده کننده می شود ؟معمولا دومین اتفاق می افتد . طراحی بدون فضای سپید زمانی که یک اینترنت وبسایت با گرافیک و نوشته ، بدون فضای سپید پباده سازی می شود ، در ذهن کاربر منجر به احساس خستگی نیز می شود . قرائت و یا نگهداری هر گونه اطلاعات ، که انگیزه با اهمیت تولید یک وب تارنما میباشد بسیار سخت میگردد . پباده سازی وب وبسایت با کیفیت ، در جذب استفاده کننده زیاد اثرگذار می‌باشد . 

استفاده 
از عکس فیک(جعلی) یا این که انبار شده عکاسی در پباده سازی اینترنت مضاعف گرانبها میباشد ، اما وقتی که شما از عکس های جعلی یا ذخیره شده در محیط وب سایت خود به کارگیری می کنید ، عبور از آن ها به تیتر یک عکس حقیقی و واقعی ، سبب حس عدم اعتماد در بین بازدید کنندگان میگردد . حتی وقتی که قصد نداشتید تصاویر را به عنوان عکس اساسی ، معرفی نمایید ، اینترنت تارنما شما در برآورد انگیزه مخاطب شما ذیل می آید . استخدام یک عکاس و به چنگ آوردن یک سری عکس ارجینال برای وب سایتتان سبب ساز بیشتر شدن اعتبار عمده به کسب و کارتان می‌شود . همینطور میتوانید ، از وبسایت هایی ، مثل Shutterstock یا Adobe ، عکس های خوب خریداری فرمائید و هزینه آن را پرداخت فرمایید . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 220 تاريخ : دوشنبه 16 ارديبهشت 1398 ساعت: 14:19

شایسته ترین زبان‌های برنامه‌نویسی لیستی برای هدف‌گذاری آتی میباشد . برای برداشتن اولی قدم در برنامه‌نویسی حرفه‌ای‌، بایستی بدانید که چه راه‌هایی برای وصال به غرض دارید . انواع زبان‌های برنامه نویسی همین راه‌ها میباشند . به یاد داشته باشید لزوماً بهترین راه‌ها٬ کوتاه‌ترین آن نمیباشد . برای برد در دنیای بزرگ برنامه‌نویسی بایستی مقدمه زبان‌ها، پتانسیل، حوزه کاربرد، امنیت، عملکرد و کاربردی بودن آن‌ها را بشناسید . بایستی بدانید که هر گویش به چه‌کاری می آید و چه توانایی‌هایی دارد؟ از این شیوه است که می‌توانید آتی و منزلت آن لهجه را در صنعت IT پیش‌بینی کنید؛ چراکه آینده آن زبان می‌تواند آتی شما باشد . 

طراحی سایت در مشهد

فرض فرمایید از در میان زبان‌های انسانی گویش چینی را خاطره گرفتید . میتوانید با بیش از یک میلیارد چینی‌زبان حرف فرمایید . کمتر زبانی چنین پتانسیلی در خود دارد؟ اما آیا شما با چینی‌ها، سروکار دارید؟ شایسته ترین زبان‌های برنامه‌نویسی نیز به همین نحو از برترین‌ها قرار میگیرند . 
شاخص‌هایی وجود دارااست که فارغ از تعصب، نشان می دهد یک‌زبان برنامه‌نویسی چرا و چه‌گونه از دیگر زبان‌ها برتر است؟ 
لیست فنی برترین زبان‌های امروز دنیای فناوری اطلاعات، با آنالیز دقیق و علمی رده فعلی و سرنوشت آنان در دنیای تکنولوژی، به شما یاری می نماید تا اولی قدم خود را درست و محکم بردارید . 

زبان‌های 
چهار ستاره زبان‌های برنامه‌نویسی شاخص‌هایی دارا‌هستند که توان هر مورد از آنان در این خصایص، رده آنها را در لیست بهترین زبان‌های برنامه‌نویسی انتخاب می نماید . 
این شاخص‌ها عبارت‌اند از: 
سطح 
درآمد و حقوق و دستمزد برنامه‌نویس گستره 
فرصت‌های شغلی و تقاضای کار درصد 
رویش تقاضا و فرصت‌های شغلی در آینده درصد 
یادگیری آسان و لذت‌بخش 
راهنمای مهاجرت در دنیای شایسته ترین زبان‌های برنامه‌نویسی مقاله‌های 
مرتبط: جاوا 
اسکریپت به گویش ساده یادگرفتن 
HTML ما به میهن هر زبان مهاجرت میکنیم تا هدف ها دارای اهمیت از رفتار آن را بشناسیم . قدرت‌ها و ضعف زبان‌های برنامه‌نویسی را آنالیز می کنیم . ‌نگاهی به نمودارهای دارای اعتبار و اثر گذار TIOBE و گزارش Octoverse گیت‌هاب می‌کنیم تا محبوبیت هر گویش در دنیای فناوری اطلاعات را بسنجیم . به نمودار جذاب حقوق و دستمزد و دستمزدهای وب سایت Indeed و StackOverflow مراجعه می کنیم و وضعیت درآمد زبان‌های برنامه‌نویسی را مقایسه می کنیم . با به کارگیری از ابزار Google Trends وضعیت تقاضای آنها را طی بازه زمانی پنج سال قبلی آنالیز میکنیم . منتخب از منش کدنویسی لهجه موردنظر را میبینیم تا باحال و هوای آن زبان، آشنا شویم . 

در انتهای سفرمان به شما پیشنهاد می‌کنم، مقاله زبان‌های برنامه نویسی که آتی را تغییر خواهند داد نیز مطالعه نمائید . زبان‌هایی که به سرعت بازار آتی برنامه‌نویسی را تسخیر می نمایند و هدف گذاری برای یادگیری آنان یک سرمایه گذاری عاقلانه و پرسود می باشد . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 613 تاريخ : يکشنبه 15 ارديبهشت 1398 ساعت: 16:13

کسب لینک مدام برای سئو با اهمیت بوده میباشد . چیزی که جذاب میباشد فقدان اعتنا به پیوند های داخلی در مقابل لینک های ورودی هست . 

بله، لینک های محل ورود برای سوق‌دهی ارجاع ها و نشان دادن نام تجاری و مجوز دامنه برای موتورهای کاوش دارای اهمیت می‌باشند . 

البته پیوند های داخلی شما به سه تابع حساس در اینترنت وب سایت شما یاری می کند . 

بیایید این سه حیطه را تحلیل کنیم . 

برای یادگیری طرز درک، بهینه سازی و رئیس ساختار لینک و پیوند های داخلی وب تارنما خود این مقاله را مطالعه کنید . 

 

1 . 
اهمیت پیوند های داخلی کاغذ نمایش برای موتورهای جستجو 
یک تمرین تندرست برای هر سازمان، نشستن و لیست کردن نقش اینترنت تارنما است . 

به 
این دو سوال با اهمیت جواب دهید : 
زمانی 
که هر استفاده کننده از سایت بازدید می کند می خواهید چه کاری را انجام دهد؟ مهم‌ترین 
قضیه در مورد وب سایت شما چیست؟ جواب ها گوناگون خواهد بود، ولی گاهی تایم ها ممکن می باشد یکسان باشد . 

به عنوان مثال، ما می خوا هیم هر کاربر ببیند تولید ها و خدماتی که ارائه می دهیم چه می باشد . 

ما همینطور شم می کنیم که این ارزشمند ترین مقاله ما می‌باشد . و آنچه که برای ما اساسی میباشد می بایست از حیث SEO نیز حیاتی باشد و همچنین اعتنا داشته باشید که ما می خوا هیم این محتوا به خوبی مرتبه بندی شود . 

هرچه بیشتر به محتوای ارزشمندمان لینک داشته باشیم، عمده می توانیم موتورهای جستجو را ساماندهی کنیم که این اصلی ترین محتوای ماست . 

Google Search Console یک مبداء حساس در بخش Links خود را مهیا می کند . 

شما قطعا می خواهید به نگرش گوگل از آنچه شما بیشترین لینک و پیوند را می دهید دقت فرمائید . 

این به شما یک بینش جامع از چگونگی نمایش آنچه که برای شما حساس است، می دهد . 

باز هم از خودتان بپرسید که ارزشمند ترین محتوای شما کدام می باشد . 

چه‌گونه 
یک ساختار لینک و پیوند داخلی ساخت کنیم که این سلسله مراتب محتوا را نشان دهد؟ 
اطمینان حاصل فرمایید که صفحه های برتر شما در ناوبری اصلی(منو) پررنگ شده می باشد . در شرای صرفا یک‌سری فرآورده / خدمات، منابع و غیره داشته باشید، آن ها را در ناوبری دارای اهمیت از نحوه منوی کشویی و یا منوها فهرست کنید . 
ناوبری تحت صفحه(فوتر) که شامل بسیاری از این لینک های شبیه هست که در ناوبری حیاتی دارید را در حیث بگیرید . 
آیا از ناوبری پشتیبانی در صفحه های تارنما داخلی به کارگیری می کنید؟ داشتن یک طرح ستون چندگانه در صفحه های داخلی یک خط مش عالی برای ارتقاء رابطه داخلی و همینطور تهیه و تنظیم پیش نویس مسیر آسوده در تارنما شما برای کاربران شما می باشد . این هم یک استراتژی گران قدر لینک و پیوند داخلی می‌باشد درصورتی که شما دارای تعداد زیادی از تولیدات / خدمات، منابع و غیره میباشید همگی را در ناوبری کلیدی خود را بیاورید . 
آیا در صفحه های داخلی قابلیت و امکان breadcrumb دارید؟ این قابلیت و امکان برای وب سایت های مضاعف عمیق اضطراری است، ولی کماکان لینک های داخلی را افزایش می دهد . 

طراحی سایت در مشهد
فهم ارتباط ها متقابل به اتصال داخلی را در نظر بگیرید . مورد های ویژگی در صفحه ها داخلی را به خدمات، تولید ها یا این که صفحه های منابع دیگر با مسئله مربوط به یک ورقه مربوطه دارای ارتباط نمایید . 
2 . 
لینک های داخلی کاربران را به نرخ تبدیل دارای ارتباط می سازد 
لینک های داخلی به تنهایی یک قضیه برای سئو نمی باشد . در واقع رسانه ای است که یک بازدید کننده صفحه کلیدی را به یک نرخ تبدیل تارنما موفق تبدیل می کند . 

برای هر هدفی که سایت شما دارد، باید یک رویکرد پیش بینی شده به سمت انگیزه خود طراحی فرمائید . 

بیایید 
به یک مثال نگاه کنیم: 
شما می خواهید که یوزرها بتوانند آرایه ای از تولیدات شما را مشاهده کنند، البته همینطور می خواهید بر روی تولید محرمانه تازه وبینار تمرکز نمایید . 

دو 
هدف؟ چکار کنیم؟ 
از شیوه دسترسی تحلیلی، شما می فهمید که صفحه حیاتی شما بیشترین مقدار ترافیک را دریافت می نماید که به دنبال بخش وب لاگ شما میسر می شود . 

با در حیث داشتن این موضوع، می خواهید با لینک داخلی به بخش محصولات خویش و همچنین محرمانه تازه وبینار خود از قسمت بالای کاغذ کلیدی لینک و پیوند دهید . این را می بضاعت و توان از طرز تصاویر اسلایدشو انجام بخشید . 

بعد از آن به قالب بلاگ خود بروید و اطمینان حاصل کنید که یک ستون عمودی داشته باشید که دارای پیوندهای وبینار می باشد . 

یک مال / سرویس ها یکدست در قالب یک پست وبلاگ ممکن می‌باشد به نظر پاره ای سخت و یا پررنگ باشد، ولی پیدا کردن راه و روش برای پیوند داخلی به صفحه ها کالا / خدمت مشکلی ایجاد نمی نماید . 

در حالی که نمونه فوق سبب می شود راهکار لینک داخلی آسوده به نظر برسد، اکثر وقت ها حتمی نمی‌باشد که به ارزیابی خوی کاربر تارنما بپردازید تا بدانید که چه‌گونه تارنما را مرور می نماید . 

یک عمل اثرگذار این میباشد که از خصوصیت Users Flowدر Google Analytics به کار گیری نمایید و ادراک کنید که به چه شکل یوزرها در وبسایت شما اخلاق می کنند . 

ترفند این می باشد که از بخش توسعه یافته به کار گیری کنید که در آن به جلسات با تبدیل و همینطور جلسات فارغ از تبدیل، بپردازید . 

تفاوت دربین هر دو را مطالعه نمائید . 

به طور خاص، ساختار پیوند داخلی را در صفحه ها هر دو مسیر ارزیابی فرمائید . 

این به شما یاری خواهد کرد که درک فرمایید که به چه شکل صفحات ناموفق میتوانند لینک و پیوند داخلی را تقلید کنند تا به صفحات غالب تبدیل شوند . 

یکی دیگر از نکات جذاب این است که تعداد پیوند های داخلی کلیدی نیست، بلکه فهم حالت موفقیت آمیز پیوندهای داخلی هست که اهمیت دارااست . 

Lucky Orange یک ابزار خوب برای این کار هست . دیگر ابزارها (به تیتر نمونه Crazyegg، Hotjar) نیز وجود داراست . 

در اینجا سفارش میکنم که صفحات تبدیل و غیر تبدیل را که در Google Analytics در بخش heatmap پیدا کرده اید در لحاظ بگیرید تا بدانید که به چه گوشه ای از برگه بیشتر اعتنا می شود و پیوند های داخلی را در آن نصیب از کاغذ داشته باشید . 

آیا 
پیوندهای با اهمیت خیلی زیر صفحه هست که سبب اسکرول می شود؟ 
آیا 
باید ناوبری دارای اهمیت را تغییر و تحول دهید تا صفحه های اساسی را به جایی که توجه بیشتری دارد، برگردانید؟

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 712 تاريخ : يکشنبه 15 ارديبهشت 1398 ساعت: 16:15

برای بالا آمدن وبسایت دکان آنلاین تنها اتکا به برهه زمانی کافی نمیباشد چیزی که سبب ساز پرورش برند شما و ارتقا فروش شما در مغازه آنلاین میشود، کار کردن بر روی سئوی فروشگاه اینترنتی می باشد در واقع عمل شما از این پس بایستی به وجود آوردن دلایلی برای چک کردن روزانه ی مغازه اینترنتی توسط کاربران باشد . به این عامل که هرچه زمان ماندگاری یوزرها در تارنما شما بخش اعظم باشد، گوگل به شما امتیاز بیشتری می دهد و شما را در نتایج جستجو، در جایگاه بالاتری قرار می دهد . 
رعایت کردن موارد زیر، برای جذب کاربران بخش اعظم برای مغازه آنلاین، دوچندان حائذ اهمیت است 

1-طراحی 
مغازه اینترنتی قابل اجرا در موبایل یا ریسپانسیو : امروزه کمتر کسی پیدا میگردد که با اهمیت اسمارت فون ها آشنا نباشد تقریبا تمامی ی کاربران بیشتر خرید های اینترنتی و کار های روزمره ی خود را در گوشی خود انجام عر . پس چه خوب تر که برای کاربران فروشگاهی را طراحی کنیم که با موبایل خود بتوانند وبسایت دکان آنلاین را مشاهده نمایند و در هر مقطع به فروشگاه آنلاین شما دسترسی داشته باشد . پس به حافظه داشته باشید طراحی سایت فروشگاهی خوب در آغاز باید چه در قالب سایت و چه در قالب اپلیکیشن در گوشی به فیس تماما استوار و صحیح اجرا شود . این زمینه تماما بر عهده ی کمپانی نرم افزاری یا این که همان شرکت پباده سازی تارنما ای است که شما طراحی دکان اینترنتی خویش را به آن سپرده اید که شرکت مطرح در این مسئله در آغاز با چک دقیق مراد ی شما UX یا همان تجربه کاربری را طراحی کرده و آن‌گاه رابط کاربری را با اعتنا به مسئله فروش شما طراحی و پیاده سازی مینمایند . 

2-فراهم 
آوردن راه های گوناگون پرداخت : در حیث داشته باشید پباده سازی وبسایت فروشگاهی شما صرفا و صرفا به رضایت و راحتی مشتریان نیاز داراست تا مسیر برد خود را بپیماید .شما باید علاوه بر قابلیت خرید اینترنتی ، امکان پرداخت در محل تحویل کالا و چه بسا پرداخت قسطی یا این که واریز به حساب را نیز آماده فرمائید تا به مشتریان خود نشان دهید که راحتی آنان در خرید اینترنتی از رعایت استاندارد ها برای شما حیاتی تر میباشد .پس به طبع در هنگام گزینش کمپانی طراحی وبسایت مسئله نظر این قضیه را در حق تقدم خود قرار دهید . 


3-جذب کاربر: کلیه 
این موارد که در بالا مطرح شد نیازمند آن است که یوزرها به وبسایت فروشگاهی شما مراجعه کنند برای آنکه کابران به وبسایت شما مراجعه نمایند و سئوی مغازه اینترنتی شما ارتقا یابد، رویه های پایین قضیه حیث میباشد: 
زیبایی بصری وب سایت در پباده سازی دکان اینترنتی : تلاش نمائید در طراحی وبسایت فروشگاهی خود به وبسایت های مطرح دنیا توجه فرمائید تا بتوانید امروزی بودن و بروز بدون تارنما خود را تضمین کنید . 
تبلیغات ایمیلی : یک عدد از موءثر ترین راه های تبلیغ ارسال آدرس اینترنتی به مشتریان خود است برای نمونه پست الکرونیکی اطلاع از تخفیف ها نو و یا این که جان دار شدن کالاهای تازه ، ارسال پست الکرونیکی کالای خریداری گردیده و یا حتی ارسال نشانی اینترنتی به کاربرانی که مدتی است خرید انجام نداده اند البته دقت داشته باشید که افراط در ارسال پست الکرونیکی به کاربران سود ی به طور کامل عکس بر روی تبلیغ شما میگذارد . 
تبلیغات : مسئله تبلیغات زیاد گسترده خیس از آن میباشد که بتوان در یک مطلب توضیح بخشید اما بایستی بدانید مدام به کار گیری از یک راه تبلیغات الزاما اثرگذار نمی‌باشد رویکرد های متعدد را امتحان نمایید توجه نمایید که یوزرها موضوع نظر شما اکثرا با چه دیوایسی سر و کار دارا‌هستند و یا این که در چه ساعت هایی در شبکه های اجتماعی خاصی آنلاین می‌شوند برای مثال در حالتی که شما یک مغازه آنلاین محصول های دیجیتال دارید به احتمال توانمند پخش تراکت نشان از غیر رشته ای بودن شما برای چنین فیلدی داراست و احتمال توانا یوزرها شما با گوشی خیلی سر و کار دارا هستند و ممکن میباشد اکثر آن ها در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام صبح ها و آخر شب ها انلاین شوند پس خوبتر از در چنین مواقعی تبلیغات حرفه ای خویش را به آنان نشان دهید .یک راه و روش موثر دیگر که نسبتاً همگی برای جذب مشتری از آن استفاده مینمایند ، پخش کوپن میباشد برای مثال پخش کوپن تخفیف 50% در شبکه ی اینستاگرام و یا این که تخفیف در اولین پیشنهاد آنلاین و غیره . 
تعادل بین زیبایی و راحتی فعالیت با سایت : اصولا این دو موضوع در پیش‌روی نیز می‌باشند زیبایی بصری الزاما به معنای استفاده از برنامه کودکان های سنگین و یا این که پباده سازی های گنگ نمی باشد بلکه با محاسبه وبسایت های مغازه آنلاین گرانقدر متوجه می‌شوید که به سادگی تمام سایت را طراحی کرده اند که نه فقط موجب زیبایی آن شده بلکه راحتی کار با سایت را نیز در ارتقا داده می‌باشد ، به چهره خیلی خلاصه می‌گوییم کاربران سایت های گنگ را دوست ندارند چه کاربر فن ای باشد و چه کاربر مبتدی و تازه کار باشد . 

طراحی سایت در مشهد
از تخفیف ها به بهترین صورت به کار گیری فرمایید : شما میتوایند در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با توصیه شگفت انگیز که به عبارتی تخفیف های کوتاه بازه میباشد کاربران را به فروشگاه خود هدایت نمائید .و یا این که حتی می توانید به چهره مناسبتی تخفیف های قابل توجهی را در لحاظ بگیرید . هیچ به چیز به میزان ی یک تخفیف عالی یوزرها را مجاب به خرید نمی‌کند . 
4- 
شناخت مشتری و پباده سازی سایت با توجه به تیم مخاطبان اصلی تمام مواردی که در نصیب قبل (جذب کاربر) ذکر شد، مستلزم آن هست که شما مشتریان خود را بشناسید ، آیا مشتریان شما برنا می باشند و یا این که افراد میانسالی هستند که به راحتی با کامپیوتر عمل نمیکنند؟ آیا مشتریان شما بخش اعظم گوشی به دست میباشند یا با لپ تاپ وب سایت ها را مرور مینمایند ؟ آیا یوزرها شما عمده صبح ها به تارنما مراجعه می نمایند یا شب؟ درصورتی که شبکه های اجتماعی می‌باشد پس برای مثال تم سایت تیره باشد تا استفاده کننده هنگام کار با وب سایت اذیت نشود و هزاران خصوصیت دیگر پس مسلما مشتریان خود را بشناسید و با توجه به آن شروع به طراحی مغازه اینترنتی فرمائید . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 220 تاريخ : يکشنبه 15 ارديبهشت 1398 ساعت: 16:16

گام 
نهم:استفاده از کامنت ها: بخش کامنت ها صرفا مربوط به سئو وردپرس نمی‌باشد و در همه ی وبسایت ها کابرد دارا هستند .کامنت ها را میتوان از یک‌سری بینش مورد محاسبه قرار داد . 

نقش 
کامنت در جذب مشتری و مارکتینگ: اکثری از کاربران اینترنتی در هنگام تلاوت یک مطلب و یا خرید متاع سریعا به سراغ بخش کامنت ها می‌روند و نظر دیگر افراد را مطالعه می نمایند .به همین ادله خیلی مهم می باشد که شما کامنت های کابران خویش را به شایسته ترین صورت ممکن جواب دهید .اما ممکن می باشد کامنت هایی با نظر مخالف هم داشته باشید .خوبتر 
می‌باشد به این مدل کامنت ها هم جواب دهید تا کاربران اعتماد بیشتری به وب وب سایت شما بکنند و شروع به لحاظ دادن در تارنما بکنند 
توصیه میکنیم در انتهای هر مطلب کاربران را ترغیب فرمائید که نظر خویش راجع به مطلب یا جنس را مطرح نمایند . 

طراحی سایت در مشهد

نقش 
کامنت در سئو سایت: آپ تو دیت شدن تارنما یکی از اصلی ترین فاکتورهای سئو وبسایت است .به روز می‌تواند از طریق قرار دادن یک مطلب نو باشد و یا آپ تو دیت کردن مقاله ها سابق سایت .سهل و آسان ترین راه آپ دیت کردن مقاله ها قدیمی تارنما استفاده از بخش کامنت ها می باشد .همت کنید کامنت ها را هر روز پاسخ دهید و در پاسخ هایتان از لغات کلیدی مرتبط با همان صفحه به کار گیری فرمائید . 

گام 
دهم: فراگیری پلاگین یاست سئو افزونه های بسیاری برای یاری به سئو سایت وردپرس وجود دارااست .البته افزونه یاست سئو کامل ترین افزونه برای سئو وردپرس می‌باشد .یاست سئو بخش های متعددی دارااست که نیاز به فراگیری بی نقص دارد که در مقاله ها آینده سایت،آن را بصورت بدون نقص یادگرفتن خواهیم اعطا کرد .در اینجا صرفا به یادگرفتن بخش های کلی از این پلاگین می‌پردازیم . 

فعال 
کردن نقشه سایت: همانطور که در تصویر می‌بینید میتوانید در بخش نقشه های xml سایت،به راحتی تیک مربوط به فعال کردن وبسایت مپ را بزنید . 

نقشه 
سایت 
تصحیح 
عنوان ها سایت: پیکربندی پیش فرض پلاگین یاست سئو برای عنوان ها به این چهره می باشد که نام تارنما را همگی کاغذ ها و متن ها تکرار می‌نمایند .در صورتی‌که نیاز دارید نام سایت در صفحه های تکرار نشود می توانید به بخش تیتر ها و متا ها رفته و تنظیمات مربوط به تیتر متاها را تغییر و تحول دهید .دقت نمائید همیشه نشانه % های کنار کد ها را به صحت قرار دهید . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 217 تاريخ : يکشنبه 15 ارديبهشت 1398 ساعت: 16:16

ارائه 
مثال های کاربردی برای این‌که بدانیم چرا به API نیاز داریم؟ 
در این بخش با ارائه تعدادی مثال ملموس و کاربردی با هم چک خوا هیم کرد که چرا به API نیاز داریم: 
فرض نمایید باطن یک وب سایت دانلود موسیقی هستید .می خواهید سوای این که موزیک خاصی را دانلود کنید ابتدا آن را گوش دهید . روی دکمه پخش آنلاین کلیک می نمائید و آن صوت پخش می شود .در اینجا یک API به امداد شما می آید تا داخل محفظه اینترنت بتوانید صوتی را گوش دهید .در واقع پل ارتباطی در میان سخت افزار صوتی سیستم شما و وب وب سایت API (رابط برنامه نویسی کاربردی) میباشد .در ادامه شما از آهنگ های این وب سایت خوشتان می آید و می خواهید خصوصی به شبکه های اجتماعی این سایت بزنید با کلیک روی آیکن تلگرام یا اینستاگرامی که داخل وب سایت درج شده به صورت بدون واسطه می توانید به شبکه های اجتماعی آن وب وبسایت بپیوندید .این یک مثال دیگر از ارتباطات قابل انعطاف افزاری می‌باشد که بوسیله API ممکن شده هست . 
فرض فرمائید درون نرم افزار فوق العاده کاربردی فتوشاپ هستید .می خواهید یک فولدر که در محیط قابل انعطاف افزاری WORD پیش از این آن را تایپ کرده اید نسخه برداری کرده و در پوشه فتوشاپی خویش درج فرمائید .در صورتی که API وجود نداشت فایل متنی شما در نرم افزار فتوشاپ اسکن نمی شد . 
مثالی دیگر ارائه خواهیم کرد تا درک همه جانبه API برای شما آسان خیس باشد . اپلیکشن های مسیر یابی را در لحاظ بگیریدزمانی که شما می خواهید با به کارگیری از این اپلیکیشن ها مسیری را گزینش فرمایید یک API واسط فی مابین نرم افزار مسیریابی و خدمت گوگل مپ هست . 
ارائه این سه مثال معمولی نشان دهنده نیاز به API در بحث طراحی سایت و پباده سازی اپلیکیشن هست .برای رابط کاربری سهل و آسان تر در محیط های نرم افزاری نیاز است تا ارتباطات باطن برنامه ای به خوبی و با سرعت برقرار باشد .و ابزار برقرار کننده این ارتباطات API است . 

طراحی سایت در مشهد

معرفی 
یک‌سری نمونه APIکاربردی معرفی 
API 
علاوه بر مثال هایی که در بخش قبل ارائه کردیم API کاربردهای زیاد گسترده ای دارد که در این نصیب به معرفی یک‌سری مثال از پرکاربردترین API ها خواهیم پرداخت . 


API مربوط به تبدیل فایل به امداد آن می توانید هر گونه فایل (صوتی/تصویری/متنی/ . . .) 
را به دسته دیگر تبدیل کنید! 
API 
های خدمت آپلود فایل با امداد این رابط می توانید پوشه های خود را داخل اپلیکیشن یا وب سایت خود آپلود نمایید .این رابط در تنظیم بکاپ آنلاین نیز زیاد به کار گیری می شود . 

API 
برای OCR که به کمک آن می بضاعت و توان متن کپی شده را به نوشته تایپ گردیده تبدیل کرد . 

معرفی 
راه های دستیابی به API دلخواه در صورتیکه به تیتر یک برنامه نویس به وجود API در برنامه خود پی بردید در این بخش شما را پند خوا هیم کرد تا بتوانید به API زمینه نیاز خود دسترسی پیدا فرمایید . اولی راهی که برای یافتن API پیشنهاد می کنیم کاوش در گوگل یا پرسش در استک ‌اورفلو می باشد . ولی علاوه بر آن، شما می‌توانید از سایت‌هایی همچون Mashape وProgrammableWeb نیز در این جهت به کار گیری فرمایید . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 201 تاريخ : يکشنبه 15 ارديبهشت 1398 ساعت: 16:16

هاست 
چه است و چه‌طور یک هاست فوق‌العاده بخریم؟ 
63 
۶ 
اسفند ۱۳۹۷ 41 
12 





ما عادت داریم آدرس یک وب سایت را تایپ کنیم و گوگل آن را برایمان سناریو ‌دهد . ولی چیزی که نمی‌دانیم پروسه‌‌ی جالبی است که در پشت این صحنه انجام گردیده . احتمال دارد هم در دلمان بگوییم اصلا مکانیزم تارنما چه ربطی به اینجانب دارد؟! مسائل همینجاست . در صورتیکه خودتان یک روز بخواهید سایتی داشته باشید، هنگام طراحی سایت به شما می‌گویند می بایست هاست و دامنه بخرید . 

در صورتی‌که به هیچ عنوان نمی‌دانید هاست چیست؟ دامنه چیست؟ برای پباده سازی وبسایت به چه چیزهایی نیاز دارید؟ هاست مطلوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ کدام دسته هاست مناسب شماست؟ و . . . می بایست بگویم که جای صدق آمدید . چون می خواهم ثابت کنم که مبحث هاست و دامنه واقعا جذاب و کاربردی میباشد . 

در این مطلب 0 تا 100 مبحث هاست را خاطره می‌گیرید . خب آماده بشوید که وارد دریچه نوار مرورگر بشویم و ببینیم در دنیای وب چه می‌گذرد . 

مواد 
حتمی برای ساخت سایت! در مشاجره پباده سازی سایت، قرار است علاوه بر هاست به اصطلاحاتی مانند دامنه، سیستم مدیر محتوا و قالب سایت بر‌بخوریم . پس خوبتر است همین اول تکلیفمان را روشن کنیم و با این مفاهیم آشنا شویم . 

دامنه 
زمانی خویش شما بخواهید مثلا وارد سایت نوین گردید نخستین از کلیه چه فعالیت می‌کنید؟ صحیح است، نشانی وبسایت را وارد نوار مرورگرتان میکنید . در دنیای پباده سازی وب سایت نیز گزینش اسم یا دامنه اولی قدم است و به چهره پسوند دامنه . اسم دامنه . www ثبت می‌شود . 

نکته قابل دقت این است که دامنه مخصوص می باشد و نباید تکراری باشد . یعنی حال که ما مالک دامنه www .novin .com هستیم، شما نمی‌توانید همین اسم را برای وبسایتتان تعیین فرمائید . خرید دامنه هم به آسانی و از شیوه شرکت‌های ارائه‌دهندۀ سرویس ها تصویب و تمدید دامنه انجام میگردد . با یک جستجوی بی آلایش در وب کلی از این سایت‌ها برایتان نمایش داده می‌شود و فقط ضروری میباشد نام مورد نظر خویش را انتخاب کنید، هزینه آن را بپردازید، و اجاره آن را به طور سالیانه تمدید فرمائید . 

طراحی سایت در مشهد

تعیین 
دامنه برای پباده سازی سایت 
هاست 
دامنه فقط یک اسم منحصر به فرد برای شماست، و برای سناریو سایت نمی‌توانیم داده ها را روی یک اسم خالی سوار کنیم . پس ما نیاز داریم یک گوشه و کنار و خاطر نیز بخریم، که اطلاعات را وارد آن کنیم و این اطلاعات در شبکه جهانی اینترنت قابل دسترسی برای مخاطبان شود . 

سیستم 
رئیس محتوا سایت ما تا پایان به یک صورت باقی نمی‌ماند . ما همواره تلاش می کنیم سایت خویش را پیدایش کنیم، برای کاربران مطالب جدید قرار بدهیم، تولید ها جدیدمان را لود کنیم و . . . . 

اکنون 
دو رویکرد داریم! 
راه 
سخت‌تر این می‌باشد که هر محرمانه وارد فضای ذخیره‌سازی اطلاعات سایتمان (در هاست) بشویم و برای اضافه کردن مطلب تازه کدنویسی کنیم و وب سایت را به گند بکشیم! و رویه دوم این که یک سیستم مدیریت محتوا بر روی هاست نصب کنیم . سیستم‌های مدیر محتوا مانند وردپرس، جوملا و . . . رسالتشان این هست که "مدیریت و اضافه کردن محتوای سایت" را برایمان بی آلایش نمایند . در واقع تنها کافی هست مقاله، عکس و یا محصول ها خویش را وارد آنها کنیم تا به طور خودکار داده ها ما در تارنما سناریو داده شود . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 231 تاريخ : يکشنبه 15 ارديبهشت 1398 ساعت: 16:17